welk merk wasmachine heb je?

Discussion in 'De lounge' started by julyray, Jun 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tannie

Tannie Bekend lid

Nov 16, 2011
    552
    60
    28
    Female
    NULL
    NULL
    Wij hebben een Whirlpool denver 1600 toeren. We hebben m nu 2 jaar en zijn et erg tevreden over. Hij wast een 40 graden was in 1 uur! en een 30 graden was in 30 min. Er kan 7 kilo was in.
    De droger is een Indesit en die is al bijna 11 jaar en nog nooit problemen mee gehad.

2. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

May 10, 2011
    956
    11
    18
    R,dam
    LG Ben er zo blij mee !!!

3. Niboma

Niboma Fanatiek lid

Nov 20, 2008
    1,439
    0
    36
    Female
    Veluwe
    Een Samsung wasmachine 7 kilo van bijna 2 jaar oud. Het 40 graden en 60 graden programma duren elk 59 minuten, en 30 graden is 29 minuten. Het is een A+++ machine, met ook een weegschaal erin voor de juiste hoeveelheid water.

4. Fransa

Fransa Niet meer actief

Wij hebben een LG. Superding. Handig in gebruik en er kan 7kg in. Er zit geen kort programma op. Die hadden we op onze vorige, een Zanussi, wel zitten.
    Toen gebruikte ik die wel eens, maar vind serieus dat deze met een standaard programma wel echt schoner wast dan onze vorige.
    Tis ook een A++ ofzo, wat me dat kost aan elektriciteit zou ik eerlijk gezegd echt niet weten...

5. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    1,613
    0
    36
    Ja, ben ik ook nieuwsgierig naar..

6. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    Lg en ontzettend tevreden!!!

7. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

Jun 17, 2012
    2,078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Wij hebben vorig jaar een nieuwe gekocht, de Whirlpool Denver:D
    Er gaat 7 kg in, er zit startuitstel op en een digitale timer. Verdere en waterbeveiliging of zoiets.....wij zijn er helemaal tevreden mee.

8. muppettje

muppettje Fanatiek lid

Feb 7, 2010
    1,510
    175
    63
    Wij hebben een siemens extra klasse alle witte/bonte wassen zit zo rond de 1.10 min. Hebben hem nu 9 jaar en zn er nog steeds erg tevreden mee... Mocht deze kapot gaan komt er weer een siemens extra klasse...

9. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,623
    0
    0
    Samsung 9 kg was van 40 graden doet hij 1 uur en 6 min over we hebben ook de droger van 8 kg. Ben super tevreden!

10. julyray

julyray Actief lid

Feb 4, 2011
    108
    0
    0
    NULL
    dichtbij de zee
    Heb de eerste 2 draaien was gehad, ben blij dat ik weer wassen kan, en dat de kleding niet meer stinkt. ik had ook de keus voor andere wasmachines, maar wilde het liefst een energiezuinige, en eigenlijk toch ook wel een miele, omdat dat toch de rolls roys onder de wasmachines is. en op deze miele zitten niet teveel knopjes en snufjes. Hoop dat ik nu in ieder geval is een keer langer dan 10 jaar met een wasmachine kan doen. Dit is de 4e in de 20 jaar sinds ik op mezelf woon.

Ik was voor ieder apart, omdat mijn kids een eigen wasmand op hun kamer hebben, en omdat mijn oudste van 18 bijna alleen maar zwarte kleding draagt, en de andere 2 lichtere kleding, en dat gooi ik niet bij elkaar. is gewoon makkelijk voor mij dan, de ene wasmand leeg, de andere volgt. In de douche staat een wasmand voor de handdoeken en washandjes, en die gaan bij mij op 60 graden zo ook het ondergoed. Rest van kleding was ik op 40graden. Vandaar dus dat ik voor ieder apart wast. Voor mij gewoon makkelijk!

11. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Eerst hadden wij een Beko, heel fijn ding was dat. Nu hebben we sinds en half jaar een Indesit, ook een fijn ding. De standaard wasprogramma's zitten ergens tussen de 70 en 120 minuten :)

12. Chickie

Chickie Bekend lid

Mar 28, 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    12 jaar oude Miele, geen idee hoelang de was er over doet eerlijk gezegd. Ik luister onderaan de trap of hij klaar is.... 95 graden witte/bonte was is het langste programma, en dat is ongeveer 1,5 tot 2 uur? Het korte programma gebruik ik juist heel veel, zeker met shirtjes en de donkere/zwarte was! Anders ziet alles er heel snel verwassen uit vind ik. Kleding doe ik trouwens ook niet in de droger... Maar wie weet met een kleine erbij dat dat allemaal veranderd?? ;)

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Een Miele, van 2 jaar oud. Wast als een malle, heel fijn ding.
    Kan ook genoeg in.

14. Jiska

Jiska Fanatiek lid

Mar 6, 2007
    1,477
    3
    38
    Overijssel
    Miele, er is geen betere ;).
    Standaardprogramma's duren net geen 1,5 uur maar als de halve trommel vol is, stelt 'ie de tijd automatisch bij en doe hij er minder lang over.
    Het korte programma van een half uur gebruik ik ook best veel!

15. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Siemens. De volgende wordt ook een Miele, maar we vinden de Siemens erg fijn!

16. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    Indesit

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

18. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    1,608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    ik heb een miele en de bonte witte was is 1 uur 30 minuten fijne was 50 minuten, miniwas 30 minuten.
    het enige nadeel is dat als je lang op het "deurknopje duwt" de deur open gaat ook als die aan het wassen is...
    dit heeft mijn dochter uit gevonden :p

19. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Miele-I love him!

20. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Wij hebben een Bosch, ook een A+++. Deze programma's duren ongeveer even lang als onze vorige AEG A+ wasmachine. We hebben er nu een eco perfect knop, dan issie op z'n zuinigst, dan duren de wasjes wel langer. En idd ook een knop om de programma's in te korten. Dus ik denk idd omdat je wasmachine zuiniger is dat de programma's langer worden, ookal klinkt t een beetje onlogisch!
    Ben iig heeeeeel blij met deze wasmachine!

Share This Page