Ik ben op zoek naar een soort van Italiaans kookboek... Het zou leuk zijn als ik een boek zou kunnen vinden waarin Italiaanse gerechten staan, informatie over streekproducten van Italië die dan ook in die recepten gebruikt worden, restaurantjes in die streken etc. Ik wil het nl. aan iemand cadeau geven die "hobbykok" is zeg maar en die persoon is echt dol op Italië... Wie o wie kan mij helpen? Graag titel en schrijver en evt. ISBN-nummer... Of een link naar een website ofzo... Dank jullie wel bij voorbaat!
Misschien is dit iets? Masterclass Italiaans koken AuteurM. Clark Soort Met illustraties Taal Nederlandstalig | vertaald uit het Engels Aantal delen 10 Afmetingen 252x24x290 mm Gewicht 1387 gr ISBN10 9043905151 ISBN13 9789043905152
Ik zal hem vanavond eens even op mijn gemak bekijken... Dank je wel voor het meedenken alvast! Het moet niet te prijzig zijn trouwens... Het is een bedankcadeautje voor de gyn...
http://www.jamieoliver.com/books/jamie-s-italy-book Heet Jamie's Italy. Lijkt mij goed genoeg. Hij wilde de echte thuiskeuken toch leren? Dan is het makkelijk na te doen.
Nou hij is een al meer ervaren kok geloof ik... Koken is al jaaaaaren zijn hobby zoals ik heb begrepen en hij heeft ook al eens in zo een soort van club gezeten van hobbykoks geloof ik...
Ik weet inderdaad niet of hij net als Jamie een passie heeft voor de Italiaanse volkskeuken. Mij lijkt het een leuk bedankcadeautje.
Dat weet ik dus ook niet... Ik denk dat ik het boek eens even ga bekijken in een boekenzaak... Hij is mijn behandelend gyn... dus zo goed ken ik em nu ook weer niet Ik weet dat ie van koken houdt en dit al geruime tijd doet als hobbie en ik weet dat hij verzot is op Italie (dat heeft ie me verteld) en ik weet dat ie van wijn houdt... (heeft ie me ook verteld) Meer eigenlijk niet... En Merci etc. vind ik zo afgezaagd en bloemen vind ik raar om aan een man te geven. Wil wel iets geven waar ie ook echt iets aan heeft en het moet ook niet over the top zijn zeg maar... Jaaaaa maak het even gemakkelijk hahaha