Welk merk wasmachine hebben jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Cherrylein, 29 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Hoe duur was jullie Miele wasmachine dan? Ik zie echt bedragen van 1000 euro, vind ik echt megaduur..

2. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hmmm ook zoiets hoor en me droger was ook aardig aan de prijs.maar dat wij ons huis kochten kregen we het van me schoonouders dus dat was wel heel aardig.maar anders was ik sowiso voor ene miele gegaan of lg 7 kilo trommel

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hier ook beide zanussi

had een indesit droger, die was na paar jaar al helemaal versleten, trommel wilde niet meer ronddraaien etc.

4. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoor je vaak over indesit dat ze na aatal jaar toch gebreken gaan vertonen

5. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Hmm nou dat is hier dan geen optie. Ik heb geen 1000 euro voor een wasmachine :)

6. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb een Indesit wasmachine.
    Geen idee hoe milieu vriendelijk dat ding is, hij is al vrij oud dus heel energiebesparend zal -ie niet zijn.

Mijn droger is merkloos, en heel erg oud.
    Maar hij doet het nog steeds prima, ik zou echt niet zonder kunnen.

7. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    als je goed zoekt via internet vindt je ze goedkoper hoor van miele ik heb een vrij luxe dus ja daar betaal je dan ook naar. maar LG is ook goed hoor,en zijn stukkie goedkoper

8. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Die van mij kost 799

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Beide Bosch

10. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Na Miele schijnt AEG de langste levensduur te hebben. Dus daar gaan we naar kijken hebben we net besloten :) Zijn niet eens zo heel duur! 400/500 euro :D

11. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    zie je je hebt ze wel goedkoper, succes met zoeken

12. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Wasmachine en droger van Bosch, staan op elkaar dus neemt weinig ruimte in beslag. Doen het nog super goed (gaan nu 5 jaar mee).
    Wat de kosten waren weet ik echt niet meer, hebben het 5 jaar geleden kado gekregen van me schoonouders toen we gingen samenwonen!

Qua energie/stroom.....heb wel gehoord dat een droger erg duur is maar ik was alleen zaterdag en doe zo min mogelijk in de droger, vaak alleen handdoeken en beddengoed.

Maar als hier ooit een kleintje komt zal ik alles in de droger moeten doen omdat waar het wasrek staat dat dan de babykamer wordt.

Ben trouwens wel erg benieuwd wat onze jaarafrekening van gas, water licht is, krijgen we in april binnen volgensmij!

13. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij hebben een wasmachine en droger, allebei van Miele. Ze draaien overuren. Ik mik in de winter bijna alles gelijk uit de wasmachine in de droger. 's Zomers hang ik wel veel buiten, maar de handdoeken niet!

14. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Als je een wasmachine/droger gaat kopen let dan op de volgende dingen:

* energie label
    * waterstop (anders ligt de hele kamer vol met water)
    * uitstellen van programma (dan kan je hem voor je naar bed gaat aandoen en wast hij op goedkope stroom
    * inhoud (kan er een beetje veel in)
    * heeft hij een kort programma (bespaart veel energie en dus geld)
    * of het een condens droger is of er 1 met een slang naar buiten..

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik heb een SEG wasmachine (2ehands gekocht voor 150 euro, was toen een jaar oud) en 'k had een oude Bauknecht droger en 'k heb nu een Indesit van 2 jaar oud (2ehands gekocht voor 100 euro)
    De oude Bauknecht droger droogde beter. Deze die ik nu heb moet ik soms nog 10 min. langer laten draaien omdat 't net niet helemaal droog is en 'k heb m dan op extra droog. De bauknecht kon ik op kastdroog zetten en was gelijk helemaal droog.

'k Merk weinig verschil in energieverbruik. We zitten 6 euro hoger dan 2 jaar geleden maar volgens mij is dat omdat de prijzen hoger zijn geworden. Met de jaarafrekening krijgen we vaak 1 maandbedrag en een beetje terug.
    Wasmachine draait hier 5-6 keer per week, droger 2-3 keer, in de zomer weinig.
    'k Doe alleen handdoeken, sokken, ondergoed en beddengoed in de droger.

16. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Wij hebben sinds kort deze LG wasmachine: http://www.kieskeurig.nl/wasmachine/lg/ ... fd/265641/
    en ik ben er zeeeeeeeeeeer tevreden over! De reacties en punten die anderen de machine gaven spraken me aan, en hij voldoet aan alle 'eisen' die ik heb ;)
    Hiervoor hadden we een Miele, die was al meer dan 25 jaar oud! Die hadden we van mijn oma gekregen, en zij had hem weer 2ehands van iemand anders gekocht.

We hebben een oude droger, gekregen van mijn tante. Ik durf niet eens te zeggen wat voor merk, maar zolang hij het doet vind ik het goed ;)
    Ik gooi er alleen geen truien of vesten in.

En de droger staat bovenop de wasmachine, dus dat scheelt weer in ruimte.

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    wij hebben een condens droger alleen die is aangesloten op me wasmachine afvoer dus ik hoef nooit de bak te legen wel handig.

18. mamv1

mamv1 Niet meer actief

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier staat de droger trouwens ook op de wasmachine.

20. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    We hebben een combi wasmachine /droger in 1 apparaat, van het merk Bosch.
    Ben er absoluut niet blij mee.
    Als ik het van te voren geweten had.....

Deel Deze Pagina