Lidl, poeder. Omdat het lekker ruikt, een mooie prijs heeft en het 2 jaar terug als beste uit de test kwam
Robijn. Wij gebruiken af en toe wasverzachter (ook van robijn). Bij de donkere was gooien we nog een scheut natuurazijn door de was. Robijn kopen we trouwens in bulk aantallen als het weer in de aanbieding is (1+1 gratis)
Dan kan je beter vloeibare robijn kopen. Is echt stukken goedkoper dan die capsules. Is hetzelfde spul. Alleen het spul uit de fles kan je zelf doserrn en die capsules zijn standaard. Ik gebruik met een fles standaard de helft minder dan aan gegeven op de fles. In bolletje in trommel. Ruikt hetzelfde als capsules en alles schoon. Fles is 6,50 en voor 20 wasbeurten. Ik doe er 35 tot 40x mee EN heb de flessen in de aanbieding voor 2,50 euro. Reken maar uit
ik heb ook de zelfgemaakte, en tegenwoordig daarnaast het vloeibare lidl bonte wasmiddel (rode fles) en witte wasmiddel (geconcentreerde).
Ariel capsules. Lekker gemakkelijk in gebruik. Ze zijn ook super vaak in de aanbieding, ook de grote verpakking capsules bij de Makro. Ik heb ze nog nooit gekocht zonder dat ze 1+1 gratis waren. (Alleen ik hamster dan ook wel goed)
Verschilt per aanbieding, vaak colorreus en als verzachter robijn of lenor.. Voor de witte was gebruik ik c1000 basis voor wit, werkt super!
Meestal het waspoeder color van de Lidl, wast goed, ruikt lekker en kwam volgens mij ook als beste uit de test. Voor de witte was Robijn wit & fris ofzo of van de Action zo'n fles vloeibaar, ruikt heerlijk. Haha, het wast alleen wat minder goed schoon, dus dan doe ik er een schepje Vanish bij.
Weet je wat ik me eigenlijk (al heel lang) afvraag over die capsules... Ja is een heel domme vraag hoor, maar ik gebruik alleen maar poeder/vloeibaar. Waar blijft dat plastic frummeltje? Lost dat op of blijft het over, en zo ja, gaat dat niet ergens in wat dan weer voor verstoppingen in de machine zorgt?
Robijn, meer uit jeugdsentiment omdat mijn eerste knuffelbeer een robijntje was. Helaas ben ik die ergens kwijt geraakt, maar vorig jaar een nieuwe gekregen van mijn tante die nu mooi naar onze kleine kan straks Ik bewaak hem met mijn leven! En het ruikt ook gewoon lekker
Ik koop meestal wat in de aanbieding is en lekker ruikt robijn heeft wel voorkeur omdat mijn mams daar altijd mee wast en mn was dus heerlijk naar mn mammie ruikt haha