Ja die vind ik ook geweldig! Jammer dat ik die niet eerder tegen gekomen ben, Rowan is al bijna 1 dus een beetje zonde om nu nog te kopen denk ik. Maar wat is die gaaf!
babybjorn nog niet gebruikt. Ken het wel van de creche waar ik vroeger werkte, vond het ideaal!. Kost nu 125 euro en de speelboog iets van 33 euro...
Voor beneden hebben wij een Baby Bjorn, zijn we erg tevreden over, maar eigenlijk gebruikten we 'm nauwelijks. En voor boven hebben we een topmark (voor als ik ging douchen, dan ging Milan in de badkamer in de wipstoel liggen tot ik klaar was met haren wassen enzo en dan nam ik 'm bij me in de douche) en dat vind ik echt helemaal een aanrader. Hij is echt supergoedkoop (iets van 30 euro ofzo?) en gewoon heel stevig. Prijs-kwaliteitverhouding is echt super!
De concord rio! helemaal super. Hij kan ook plat zodat Timo er ook af en toe goed in kon slapen. Miek
Ficher Price Rainbow wipstoeltje. Op zich was ik hier best tevreden over. er zat een leuke speelboog bij met muziek en bewegende waterval. En bij wipte ook heel goed als Jason zich bewoog. Het enige (grote) nadeel vind ik is dat je hem niet kunt verstellen. Hie zwaarder Jason werd, hoe lager, zeg maar platter, hij kwam te liggen. Ik denk dat we nu voor de tweede voor een andere zullen gaan. Dus ik lees even mee!
Hier ook de fisher price rainbow.. ben er heel tevreden over, ja inderdaad jammer dat je hem niet kan verstellen maar op zich heb ik dat nooit nodig gevonden met 6 maanden ging mijn oudste dochter in de gewone eetstoel. Je kan hem op de massagestand zetten en beide dochters vonden dit heerlijk en vielen vaak in slaap. En ook de geluidjes en lichten van de waterval op de boog vonden ze prachtig. Had een hele goedkope 20 op de kop getikt bij de v&d, maar dat vond ik voor thuis niks en die is dan naar oma gegaan voor als we daar op visite komen. Heb me verder nooit verdiept in andere wippertjes dus ik kan niet vergelijken met andere wippertjes.
Wij hebben van die wipbeugels gekocht bij onze Mutsy kinderwagen. Met 1 klik bouw je het zitje van de wagen dan om tot een wipstoeltje. Stabiel, wiebelt goed en is wat groter en hoger dan de meeste zitjes, dus je kunt hem lang gebruiken.
Hier de babybjorn, daar zijn we super tevreden mee. Dochterlief heeft er tot 2 jaar gebruik van gemaakt. Ze mogen er tot 13 kilo inzitten. Nu gebruiken we de wipstoel alweer bijna 3 maanden voor onze tweede dochter. Echt een ideale wipstoel!
wij hebben een zipp op zolder staan (tweede hands gekocht). Op zich prima stoeltje, maar wij hebben hem niet gebruikt omdat ik wipstoeltjes vreselijke ondingen vindt. Maar goed, hij kon wel in verschillende standen en je kon de wipfunctie ook blokkeren.