Zaterdag een week terug een geplast Zondag of maandag ei gehad Nu dus 9 of 10 dpo Afgelopen maandag (7/8 dpo) steekjes in bm Sinds maandag jeukende tepels Vandaag met middag urine getest. Test was gelig, doorgespoeld met 4 druppels water. Bovenste is de eerste test, foto na 9 minuten. Voor die tijd twijfelde ik of ik de streep wel echt zag. Onderste foto is na doorspoelen. Het is wel een mega tuurtest.
Op de 2de test zie ik hem ook hoor! Is het trouwens oké om er wat druppels water door te gooien om het streepje beter te zien? Geen idee van
Durf t bijna niet te hopen.....26/5 mk gehad en toevallig m'n ei na 4 weken gespot.... Dat zou toch wel een mooie troost zijn zeg.
Nu zie ik idd je onderschrift, jeetje!! respect hoor!! Dit zou dan een spontaan wondertje zijn als ik het goed heb?!
Ja klopt.... Wij zijn onverklaard verminderd vruchtbaar. Wij benutten elke kans, t zou te mooi zijn, zo vlak voor de eindstreep als het nu gelukt was
Ja 2 weken na de mk waren de tests alweer wit, ik heb toen gewoon een keer getest om te zien of t al weg was...weet niet hoelang dat al toen was Ik zit nu 5 weken na de mk