Alle symtomen plots WEG

Discussion in 'Zwanger worden' started by Remember, Aug 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    huhhhhhhhhhh,.......... :scratch:

Nou de koptekst zeg genoeg........
    al vanaf donderdag heb ik boven de pot gehangen, met een kwartiertje was het iedere keer raak........ me boob's voelde zwaaaaaaaar pijnlijk zelfs autorijden was een crime........

sta ik vanmorgen op zo van ff kijken wat de dag brengt..... brengt ie
    helemaal NIKS :confused:

Ik heb niet overgegeven.......... me boob's voelen al voor 90% minder "zwaar" ............

Zo zie je maar weer dat je lichaam doet wat ie wil en doet wat jij wil geloven :-k

aghhhh ja nieuwe rondes nieuwe kansen

2. Alida27

Alida27 Actief lid

May 11, 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Soms is je lichaam idd net een clown..
    Het kan je behoorlijk voor de gek houden!

Maar meid,zoals je al schreef(en ik bij mijn naam heb staan :p )
    "Nieuwe ronde,nieuwe kansen.."
    (Al is het soms erg frustrerend!!)

Heel veel succes,en kop op!

Groetjes,Alida

3. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ja raar is dat he....dan ontdek je hoe je lijf je voor de gek houdt!!! Ik trap er niet meer in......hoop ik... 8-[

4. Sandra78

Sandra78 Lid

Aug 7, 2006
    40
    0
    0
    Nou precies, dat heb ik ook.
    Ik greep eerst alle symptomen aan als weer een teken...maar dat heb ik nu heel erg goed los gelaten...zelfs zo goed dat als ik wel wat heb, mijn man zegt: zou het? Dat ik dan heel vastbesloten zeg: echt niet.
    We zien het vanzelf.....dus ja ik ken het.

5. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Nou zeg...ik kan er over mee praten hoor...

Gisteren avond ineens alle sympts weg...geen pijnlijke borsten meer niks...

Vanacht wel misselijk geweest en vanmorgen toch nog wel hoge temp...test gedaan dus... 3 dagen voor mijn nod...

Negatief...

De pijn in mijn tetters is er nog wel maar wel minder...

We wachten het wel af...

6. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Meid, geloof me, symptomen zeggen zo vroeg nog niet zo veel. Je lijf kan je voor de gek houden, maar dat hoeft ook niet persee! Ik ben nu pril zwanger en ik heb ook dat mijn symptomen het ene moment zwaarder zijn dan het andere. Als je (pril) zwanger bent, is het dus best mogelijk dat je er een dag bij hebt, waarop je weinig symptomen ervaart. Maar het kan ook zijn dat je lijf je bedondert.

Veel succes meid, en ik duim voor je!

7. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    2,074
    0
    0
    He remember, kop op...... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je kan het ook zo zien, dat je 1dagje "vrij" krijgt met :puker:
    en misschien begint het morgen weer... en overmorgen en de dag daarna en dan een vette streep...... :rolleyes:

8. Niet meer actief

Grrr... ;)
    Remember en Ninetje, ik heb mijn geld nog steeds op jullie allebei staan hoor 8)

Kop op.
    It's not over untill the fat lady sings!

:flower:

9. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    In dat geval gerinna....begeleidt dit poppetje mijn fat lady alvast met muziek...:({|=
    ;)

Het stomme is dat ik er gewoon heel rustig onder ben hoor...was vanacht wel even anders!

Er staat een zieltje klaar voor mij en voor jullie ook echt wel...die komt pas op het moment dat het voorbestemd is...daar vertrouw ik gewoon op!

10. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    Ninetje helemaal met je eens, als het je tijd is is het je tijd.... met alles...

Tuurlijk is de gedachte van nog geen :evil: nog geen stress maar toch...
    ik vind het wel heel vaag dat het ineens zo anders is... :(

Anouk en liefzonnetje......uiteraard hoop ik wel dat jullie gelijk hebben natuurlijk....maar ik hou er wel rekening mee dat deze ronde verlopen is ;)

11. liefzonnetje

Aug 17, 2006
    2,074
    0
    0
    zeg en niet meer op mij :cry: ;)

12. Niet meer actief

:D Jazeker wel.
    Ben je niet vergeten hoor ;)
    Ik verwacht van jou ook nog steeds goed nieuws

I feel lucky! ;) 8) :)

13. liefzonnetje

Aug 17, 2006
    2,074
    0
    0
    Dat is lief van je!!!

Ik heb trouwens vandaag voor het eerst van mijn leven een zwangerschapstest gekocht...... gisteren had ik het niet meer, storte een beetje in omdat ik nu al meer dan een week met een zeurderig gevoel rond loop, zelfs geen zin meer om te klussen.... :cry: (tja en dat heb ik eigenlijk altijd wel.... :oops: ) dus vriendlief heeft gezegd dat ik toch maar eens zo'n test moest gaan kopen...alvast voor maandagochtend (heel het weekend zijn we weg...)

14. liefzonnetje

Aug 17, 2006
    2,074
    0
    0
    he remember,

hoe staat het overigens vandaag bij jou... nog.... :puker: ... :oops:
    ik hoop zo voor jou.... duim duim duim.... laat die :evil: lekker wegblijven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    @liefzonnetje...
    Nou vandaag gaat het weer anders...werd wakker van een druk op mijn boob's en moest wel ff kokhalsen...maar niet echt overgegeven....dus wie weet....... :)
    ga jij het ook uitstellen tot maandag? spannend ik ook (hopelijk)

Ik vertelde aan me hubbie gisteren dat ze symtomen weg waren en hij gelooft er niks van.........hij is er zeker van dat ik zwanger ben =D> .....
    Hij belt ook minstens 2x pd om te vragen naar de stand van zaken.... toen ik gisteren zei van ik denk dat ik maandag pas ga testen...was ie het daar niet mee eens...omdat hij zo zeker is van zijn zaak......
    Ik hoop dat ie echt gelijk heeft zo heeeeeel mooi zijn, hij zegt dat ie het gewoon weet.....hij heeft nog een zwangerschap mee gemaakt en weet toch zeker dat het zo is..............

ik heb iig nog niet alle hoop opgegeven.....

16. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Joeppieeeeeeeeeeee remember!!

Lekker kotsen jij joh! ;)

En die druk is mooi weer terug...hier ook overigens...alleen aan die zijkanten en als ik erop ga liggen...

Wat gaaf dat je kerel er zo zeker is! Maar goed meis...je weet het he...mannelijke intuitie staat gelijk aan een kroket :oops:

Ik ga nu niet meer testen hoor..ik temp en dat gaat me vast voldoende zeggen...mocht het nou plots niet komen dan ga ik 5 sept testen...dat is de geboorte dag van mijn moeder, die helaas is gaan hemelen..maar dat is dan een zeer mooie dag voor een evt posi test...

Morgen hier even de temp afwachten...voor t zelfde stijgt ie gewoon weer...ik zit nog boven het prikkeldraad, heb helemaal geen ongie krampen of dergelijk...nou jah...laat ik met jullie afspreken,vooral met gerrina,de lieverd, dat als mijn temp morgen weer hoog is dat ik ga twijfelen...deal?

17. Niet meer actief

8) DEAL :thumup:

18. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    :)

Ninetje.........Dus jij gaat 5 september testen , hele mooie dag ervoor...
    Ik zag je net al bij de oktober NOD .....wat is dat nou [-X
    geen :evil: geen negatieve gedachten he....... ;)

Verder............tja ben nu ook zwaar misselijk maar ik ben er nog steeds sceptisch over............ maar wat ik net al zei....geen :evil: .....

en een man ...kroket...........hahahhahahahha :)

19. Mona

Mona Bekend lid

Jan 16, 2006
    729
    0
    0
    Jullie maken het wel spannend hoor ! :bounce:

Liefs M :flower: na

20. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Remember...ik ging daar ff meekletsen hoor...mijn nod blijft ook als ik het wel wordt toch hier in september...op t randje...de 30ste.

Mijn tetters lijken nu eigenlijk toch wel weer meer zeer te gaan doen...nou ik ga snel ff wat anders doen ipv mezelf hier zwanger te denken...kus!

Share This Page