welk potje is favoriet bij jou kindje?

Discussion in 'Voeding' started by Annemarie76, Jan 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik ben wel nieuwsgierig naar welke GROENTEpotjes jou kindje lekker vind en welke (absoluut) niet..

Gijs vind olvarit bruine bonen, worteltjes+aardappel wel lekker
    bonbebe bloemkool+wortel
    kruidvat tuingroente

olvarit sperciebonen vind hij echt heel vies... een paar keer geprobeerd, maar echt geen succes..

fruit heb ik 2 keer geprobeerd, beide geen succes..( ok.. 3 lepeltjes banaan door een liga-papje heen)

2. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ryan vindt tot nu toe alles nog lekker. Zowel groente als fruit.
    Dus kan niet echt zeggen waar zijn voorkeur naar uit gaat.
    Olvarit sperziebonen heeft 'ie vanavond nog gehad.
    Gewoon blijven proberen die sperziebonen, kan wezen dat hij het over een tijdje wel lekker vindt. Soms moeten ze dingen een paar keer gehad hebben voordat ze het lusten. :)

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,201
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Andijvie en spinazie waren hier favoriet. Bruine bonen vond het het minst lekker. Nu eet hij steeds vaker vers. Bieten wilt het echt niet eten. Over tijdje proberen we het nog eens. O ja merk kopen wij alleen Olvarit en heel af en toe voor de afwisseling Friso

4. shampoo

shampoo Bekend lid

Sep 6, 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Worteltjes waren hier favoriet. Nu eet ze eigenlijk alles wel, maar als er wortel in zit dan gaat het zo naar binnen. En verse spinazie (met een aardappeltje en half eitje) ook erg lekker!

5. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Lasagne van Friso is veruit favoriet.

6. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,005
    0
    0
    bruine bonen/aardappels/runvlees 6 mnd potje olvarit vind hij erg lekker!
    En dan tagiatelle met groente van friso
    Verder eet hij eigenlijk alles wel op behalve de worteltje/aardappelen en nog wat ...? van olvarit eet hij echt niet!!!!!!
    MAar vind het vreemd dat er in olvarit 6 mnd groente potjes geen stukjes zitten en in de friso wel!!!
    Waarom is dit?
    Want ik het begin spuugde hij telkesn de stukjes weer uit, maar na 2 dagen eet hij ook de stukjes op!

7. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Dekamarkt eigen merk (bonbebe?? geen idee) en dan de tonijn pasta. blauwig potje met tomaat-achtige saus en pasta schelpjes.

8. yake

yake Fanatiek lid

Jun 25, 2006
    2,791
    0
    0
    Kip Teriyaki van Friso!

9. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Zoete maisschotel van Olvarit. Verder vind mijn zoontje de groentepotjes van c1000 erg lekker (vind ze zelf ook best aardig proeven).

10. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Smaken:p

11. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    1,271
    1
    0
    apothekersassistente
    Mijn zoontje heeft niet echt een favoriet, maar de bloemkool (merk maakt niet uit) vindt hij echt niet lekker.
    Had het zelf al eens geprobeerd en hij wilde het niet.
    Vorige week mijn ouders ook geprobeerd, weer niet. Toen heeft mijn vader (niet pedagogisch verantwoord, maar ik vind het niet erg) er appelmoes doorheen gedaan.
    Smullen die jongen, maar de laatste 3 hapjes zat er geen appelmoes doorheen. De eerste hap wilde nog wel, toen had hij in de gaten dat er geen appelmoes doorheen zat en toen wilde hij de rest niet meer hebben:D:D:D

12. anno1977

anno1977 Actief lid

Apr 27, 2008
    171
    0
    0
    Ik maak zoveel mogelijk zelf, maar gebruik ook af en toe een potje. Ze vind dan van C1000 de pasta met tonijn errrrg lekker.

Van de fruitpotjes is Olvarit Bosvruchtenyoghurt de absolute favoriet!

13. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Favoriet was hier:
    * kip-stoofpotje van olvarit
    * kidneybonen '' ''
    * lasagne van friso.

Echt niet eten wil ze: alle 12+ potjes van Friso, heb nu het hele assortiment gehad maar die wil ze echt niet eten, ze laat de eerste hap uit haar mondje vallen en doet hem dan niet meer open. Van olvarit koop ik af en toe nog eens een potje voor als we weggaan of ik iets pittigs kook, maar meestal eet ze wat wij ook eten en ik heb het idee dat, sinds ze dat eet, ze echt niets meer moet hebben van een potje!
    Oja, een banaan eet ze ook echt niet, die moet ik echt mengen met sinasappel anders doet ze haar mond echt niet open.

14. EmyD

EmyD Niet meer actief

Hier vindt ze alle potjes lekker, zolang er maar geen spinazie in zit.. Helaas eet ze vers nog niet zo goed (zeg maar gerust helemaal niet). Of misschien kan mama gewoon niet zo goed koken.. ;)
    Fruit geef ik altijd vers, maar bij oma krijgt ze wel ooit potjes en dan wordt ze helemaal wild van yoghurt met bosvruchten, ik weet niet van welk merk dat is..

15. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

Sep 10, 2009
    2,358
    6
    38
    De bruine bonen van Olvarit, en de tuingroenten van de kruidvat gaan hier als koek erin.
    Sperzieboontjes moet hij ook niet uit een potje dus als wij het eten krijgt hij het gewoon vers. Dan lust hij het wel.
    Fruit is hij nog niet zo dol op, wel graag een appeltje door de blender die gaat heerlijk op.

16. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

Apr 19, 2009
    1,456
    0
    0
    Bruine bonen valt hier erg in de smaak :D
    Eigenlijk vindt Sem alles lekker behalve de andijvie, hij gruwelt ervan en hoewel moeders het een leuk gezicht vindt en het leuke filmpjes oplevert laat ik de andijvie voorlopig maar voor wat het is haha

17. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Geen enkel potje. Ze vonden ze gewoon echt niet lekker, terwijl ze gewoon eten wel aten.

Share This Page