welke flesverwarmer??

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door mavi derya, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    welke flesverwarmer hebben jullie? er is zoveel keus.. ik heb zitten kijken naar die van avent maar dan heb je ook 2 soorten en de goedkope variant doet er ook 5 min over met een fles van 150cc volgens mij..

2. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Een magnetron;) en wanneer ik die niet in de buurt heb waterkoker en koud water kraan. Werkt perfect, vind een flessenwarmer onnodig geld uitgeven.

3. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik gebruik mijn flessenwarmer heel vaak! Wil mijn borstvoeding toch niet in de magnetron doen. Heb er 1 van isi, deze kan ook in de auto worden gebruikt.

4. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    misschien handig om erbij te zetten het is voor mijn bv op te warmen..
    Voor flesvoeding zou ik het ook overbodig vinden.. maar borstvoeding kan je beter niet in de magnetron doen..
    En ik verwarm het nu gewoon in een bakje met warm water maar dat gaat zo langzaam.. dat is zo vervelend.. vooral 's nachts dan huilt mijn zoontje en dan moet hij zolang wachten en is iedereen wakker.. dus ik dacht met een verwarmer gaat het misschien wat sneller..

5. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ja, dat is inderdaad een verschil ;) maar omdat je de vraag bij fv stelt dacht ik daar niet aan, sorry.

6. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Wij hebben die goedkopere van avent en die is prima. Ongeveer in een minuut of 2 is water er warm in. Weet niet of bv een verschil maakt maar 5 min heeft hij zeker niet nodig hoor....

7. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Er staat bij babydump op de site dat het 4. Min duurt voor 125cc maar ik heb meer dus daarom dacht ik zeker 5 min..

Ik heb hem bij flesvoeding gezet omdat ik dacht dat er hier meer mensen een flesverwarmer zouden gebruiken..

8. Leonike

Leonike Bekend lid

21 nov 2011
    521
    2
    18
    Die van Avent heeft zeker wel een paar minuten nodig. Ik doe meestal fles inde warmer, inde tussentijd luier verschonen en dan is de fles wel warm.

9. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb die van avent die je helemaal in kunt stellen. Fijne verwarmer maar vond wel dat het in de avent flesjes (omdat die vrij dik zijn denk ik) nog aan de koude kant bleef.

Ik deed ook altijd fles in de verwarmer dan luier verschonen en ondrr tussen was hij klaar.

10. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Is er een die dan wel sneller is?

11. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
  12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Dat wilde ik net neerzetten :) Als je een supersnelle flessenwarmer koopt heb je hetzelfde effect als in de magnetron. Dan gaan er voedingsstoffen verloren. Daarmee wordt de melk overigens niet slecht hoor, alleen minder dan wanneer je anders op zou warmen.

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hier ook van Avent!
    duurt twee minuutjes.

enne vind het voor FV ook handig hoor een flessenwarmer!
    ik warmde er ook wel eens potjes in op.

14. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Welke avent hebben julie dan de gewone of de iq?

15. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb de iq

Deel Deze Pagina