Ik gebruik sinds kort Similac. Er zit net zo veel in als de andere merken, en je gebruikt ook net zo veel en dus kunnen er ook net zoveel flessen uit gehaald worden. maar het is toch een stuk goedkoper! Welke merken gebruiken jullie, en wie heeft er nog meer ervaring met Similac?
Als Jesper kv krijgt heb ik nu van het Kruidvat. Ben begonnen met Nutrilon. Beide prima, alleen de een 5 euro goedkoper!
Ik ben na 2 maanden BV overgestapt op flesvoeding Similac. Dit gaat hartstikke goed. We stappen na deze week over op Similac 2. We hebben alleen een schepje van een ander merk voeding gekregen van een vriendin. Dit gebruik ik dan als "half"schepje. Zo kon ik ook bijv. 150cc water gebruiken en dan 2x het similac schepje en 1x het kleinere schepje. Dan kom je op 165cc uit.
Hier nutrilon Forte, C is in het ziekenhuis al bijgevoed met Nutrilon, dus dat zijn we blijven gebruiken. Het bevalt goed, dus waarom veranderen.. Misschien straks met opvolgmelk dat we wel eens gaan rondkijken naar andere soorten..
Wij gebruiken Friso Extra (hongerige baby's) wilde eerst kruitvat gebruiken, maar die hebben geen voeding voor hongerige baby's.
hier kruidvat standaard. Eerst nutrilon, maar is een stuk duurder, maar samenstelling lijkt bijna hetzelfde. Jasmijn doet het er goed op.