geweldig filmpje van ballroom dansende kinderen

Discussie in 'De lounge' gestart door Done, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
  2. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    haha geweldig!

3. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    :D

Knap hoor!!

4. Locusta

Locusta Niet meer actief

Leuk om te zien :D Heb het zelf ook heel lang gedaan (ballroom en latin) en het is errug leuk om te doen!

5. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Jeetje mina hoe oud zijn die kids? 6 of 7?
    Die trainen minstens 3 uur per dag man! Echt heel knap!

6. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Heel knap en leuk om te zien. Hoop alleen dat ze het doen omdat ze het leuk vinden en niet omdat de ouders het leuk vinden!
    Maar aan vooral het gezichtje van het meisje te zien geniet ze er enorm van!

7. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Wow wat goed..

eindelijk eens een filmpje van zo'n (uitstekend) dansende kinderen die ik leuk vind.. meestal maken ze die meisjes veel te volwassen (sexy).. maar dit is gewoon nog leuk,, leuke kinder kleding... (alleen die hakjes dan niet)...

en die mensen mochten toch wel wat enthousiaster doen.. ze stonden er maar saai bij langs de kant bij zo'n leuk optreden !

8. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik meen dat die hakjes gewone dans schoentjes waren? Of heb ik dat verkeerd gezien?

9. glimworm

glimworm Niet meer actief

ja dat zijn volgens mij ook echte dansschoentjes.
    ik heb het zelf ook ruim 10 jaar gedanst en Collin mag er ook aan geloven zodra hij kan lopen :D(alleen als hij het echt leuk vind hoor, als ie liever gaat voetballen vind ik het ook prima, maar wel stiekem jammer)

Het enige minpuntje vind ik het meisje dat vreselijk is opgemaakt en een plakplaatje op dr arm heeft zitten, dat was niet nodig geweest.

10. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Super!

Hopp alleen net wat Wilma ook al aangaf, dat de kinderen het zelf ook leuk vinden.

11. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Wauw, echt heel erg knap!
    Ziet er mooi uit!!
    Ik hoop echt dat de kindjes hier zelf ook van genieten en niet zo geweldig dansen omdat papa en/of mama hun pusht! ;)
    Vind ook dat ze mooi gekleed zijn! Toen ik de titel van dit topic zag dacht ik "Oh nee toch, weer van die kindjes die gekleed zijn alsof ze 18+ zijn" maar dat valt gelukkig mee!!!

Mooi mooi!

12. Jel

Jel Niet meer actief

Ik vond ze zelf eigenlijk wel een beetje te jong om op het nummer te dansen van "Sexbomb", ook al was het reffrein dan weggelaten. En aan het begin vh filmpje zie je ook dat dat jongetje net als Michael Jackson zijn kruis vast pakt. Dat vond ik een beetje te ver gaan eerlijk gezegd.
    Verder hebben ze het knap gedaan!

13. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Echt TE CUTE!!!!!:D

14. liebrando

liebrando Niet meer actief

super om te zien! Heb het zelf ook 5 jaar gedaan, zat ook aardig hoog op niveau tot me danspartner er mee op hield. Zwaar balen anders had ik het nou nog gedaan! vond het altijd super om te doen! ik ken alle dansen ook nog dus als ik er nu op zou gaan kan ik aardig mee komen, maar goed dat word het hem nu niet voor mij......

15. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Wow, wat knap en mooi om te zien:D

Deel Deze Pagina