Welk mobiel hebben jullie?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door yara1986, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Dat dacht ik ook toen ik dat las ;) baby's kijken liever naar felle kleuren dan naar grijs/wit

2. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    van tiny love: sowieso een super merk!

3. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @ Marcha; wij hebben ook superveel van Woezel&Pip :D Ze zijn ook zooooo schattig ;)

4. Eefje070809

Eefje070809 Actief lid

2 mrt 2010
    111
    1
    0
    voor boven het bedje hebben we er 1 van winnie the pooh
    en voor de box eentje van fisher price precious planet.. dat was wel een dure maar zooo leuk en heeft een afstandbediening :p;)

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja ik denk ook wel dat jouw zoontje zijn nieuwe mobiel helemaal geweldig vindt :D

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ja joh, dat ding is echt wonderlijk :)
    hij kan er met een beetje geluk een half uur mee zoet zijn haha (handig tijdens koken enzo), nu haal ik hem ook wel vaak weg omdat meneer hem zo mooi vind, hij alleen naar boven ligt te staren en niet in de gaten heeft dat er ook andere dingen in zijn box liggen. en dat is op zich niet erg, maar wil eigenlijk ook wel dat hij gaat oefenen met draaien, en dat gebeurd niet als je alleen maar naar je mobiel staart haha

maar ik vind nijntje die geruite serie ook zooo leuk :) echt heel schattig!

7. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Wij hebben die van de Hema..

8. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    ik heb er een zelf gemaakt...
    Op internet deurhangertjes gevonden die heb ik met een touwtje aan een goedkoop mobiel gehangen (de knuffeltjes die eraan zaten eraf gehaald) Ik heb gekozen voor zilver, vond ik persoonlijk mooier. Maar met rode accenten, omdat ze die kleur als eerste zien....
    Ook het boxkleed is zelf gemaakt met zwart wit en rood...
    Maar de speeltes in de box zijn natuuuurlijk in alle kleuren, dus nog een dolle boel hier, maar daar wen je aan!! ;)

9. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

Ik heb die van Woezel en Pip,
    was een kraamcadeau voor me zoontje

10. yara1986

yara1986 Actief lid

24 feb 2010
    118
    0
    0
    Ik heb al een paar keer gelezen dat sommigen ook een mobiel boven het bedje hebben gehangen. Maar wordt dat niet afgeraden? I.v.m slapen in het bedje enz?

11. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    We hebben Noah's Ark van Playgro. De kleine vindt hem nog steeds geweldig, vooral het rode olifantje volgt ze... heb meteen meer speeltjes van die olifant gekocht.

Hier hangt hij in haar wiegje, we hebben geen box uit ruimtegebrek. Ze weet nu hoe ze zelf de wieg kan laten bounchen, waardoor de beestjes nog harder schommelen. Ze vind dit geweldig. Als ze beetje druk is wordt ze juist rustig in haar bedje door de mobiel en 'sochtends kletst ze gerust eerst een uur tegen ze aan....

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    wij hebben een rainforest van fisher price en een woezel en pip mobiel....die van woezel en pip gaat bij opa en oma boven de box

13. Alita

Alita Niet meer actief

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Klopt het wordt wel afgeraden omdat zo'n mobiel te veel inpulsen geeft wanneer het kindje moet gaan slapen. De meeste hier hebben volgens meer meer een muziekje in de vorm van een beertje of iets dergelijks. Gewoon als slaapliedje denk ik.

15. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
  16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Oh ja die vond ik ook helemaal leuk. Als het een meisje was geweest had ik die gekozen, maar het is een jongen dus heb die in een jongensvariant genomen.

17. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    ark van noah van playgro! helemaal geweldig!!!

18. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
  19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hadden de mobiel van Woezel & Pip boven de box hangen, voor nummer 2 zal deze er ook wederom boven hangen denk ik :)

20. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Hier ook een van tiny love. Ideaal omdat 15 minuten speelt, ipv 2 bij de opwindbare. Ik heb hem overigens via marktplaats gevonden, voor een leuk prijsje!!

Deel Deze Pagina