Willen jullie meedenken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Afwachtertje, 27 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Afwachtertje

    Afwachtertje Actief lid

    26 nov 2020
    294
    215
    43
    Vrouw
    #1 Afwachtertje, 27 jan 2023
    Laatst bewerkt: 27 jan 2023
    Hé allemaal,

    Ik probeer het even kort samen te vatten. Op 14/12 m’n (tweede) miskraam gehad, opgewekt met medicatie. Die dag de vruchtzak verloren. 5 dagen weeenachtige krampen gehad en bloedstolsels verloren.
    Op 28/12 een goede controle echo gehad. Op dat moment was het bloeden gestopt, helaas de dag daarna begon dit opnieuw voor een week, dus tot 5/1. Hierbij verloor ik soms weer wat stolseltjes.

    Omdat het bloeden stopte, vanaf toen ovulatietesten gaan gebruiken. De zwangerschapstest was toen nog heel licht positief.

    Ik heb normaal helemaal geen cyclus van mezelf. Omdat ik na de eerste miskraam wel een spontane eisprong had, wilde ik daarom nu kijken of dit weet zou gebeuren en eventueel deze kans benutten..

    Op 15/1 dacht ik een positieve ovulatietest te hebben. Die dag en de dagen daarvoor veel buikpijn gehad (echt zo’n drukkend gevoel van onderen). En bruine slijmachtige afscheiding daarbij.
    Uitgaande van een positieve ovulatietest zou ik nu 10/11 dpo zijn. In het medische traject werd ik altijd op 9 dpo ongesteld.
    Nu ben ik en niet ongesteld en heb ik geen positieve zwangerschapstest. Ik ga er nu dus eigenlijk vanuit dat ik geen eisprong heb gehad.. Helaas niet getempt, achteraf heel dom.

    Willen jullie eens meekijken, benieuwd wat jullie denken?
    Of iemand hier misschien ervaring mee?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Suzi98

    Suzi98 Fanatiek lid

    30 mei 2022
    4.209
    3.922
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wat naar van je miskraam, sterkte :(

    over de eisprong: Je lf kan verschillen. Hoeft niet altijd 9dpo te zijn, wie weet is het deze keer 14 dagen. Ik zou nog een aantal dagen afwachten en anders eventueel testen .
     
    Afwachtertje vindt dit leuk.
  3. Afwachtertje

    Afwachtertje Actief lid

    26 nov 2020
    294
    215
    43
    Vrouw
    Dankje voor je reactie, lief.

    Ik denk dat je gelijk hebt. Heel toevallig vanavond opeens een veeg bruin en heel licht roze op het wc papier met afvegen.
    Denk dat het komende dagen door gaat zetten. Er is dan dus toch wel een eisprong geweest.

    Jammer.. Deze spontane kans mocht niet zo zijn
     
  4. crienatje

    crienatje Actief lid

    1 feb 2010
    344
    158
    43
    Je LF verschilt niet, de periode tussen menstruatie en eisprong kan variëren.
     
  5. Afwachtertje

    Afwachtertje Actief lid

    26 nov 2020
    294
    215
    43
    Vrouw
    Ik denk misschien dat m’n menstruatie wat langer op zich liet wachten omdat ik ziek ben (amandelontsteking).
    Want als m’n LF wel 9 dagen zou zijn, zou 19/1 m’n eisprong pas zijn geweest, wat met een positieve ovulatietest van 15/1 wel laat is toch?

    Achja, het maakt ook niet uit.. Vandaag is m’n menstruatie doorgebroken
     
  6. Suzi98

    Suzi98 Fanatiek lid

    30 mei 2022
    4.209
    3.922
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Die kan wel verschillen hoor! Was bij mij ook :)
     
    Afwachtertje vindt dit leuk.
  7. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Je lf is idd wat langer geweest. 11-12 dpo ipv 9 dpo.
    En het is heel normaal dat je cyclus en dus ook je lf wat afwijkend is na een mk.

    Hopelijk is het snel raak.
     
    Suzi98 en Afwachtertje vinden dit leuk.
  8. Afwachtertje

    Afwachtertje Actief lid

    26 nov 2020
    294
    215
    43
    Vrouw
    Dat is natuurlijk ook weer waar, dat het daarna ‘gewoon’ afwijkend kan zijn.

    Dankjullie dames voor de reacties! Heel lief.
    Ook @Suzi98
     
    Suzi98 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina