die kleine spuugt hier veel vaker. kan dat komen omdat ie tandjes krijgt? vooral met de laatste voeding van de dag is het weer een drama. het moment dat ie moet gaan drinken gaat ie ontroostbaar huilen en dat gaat zo 45/60 min zo door. hij heeft dit eerder gedaan maar dat kan toen door zn reflux en toen zijn zn medicijnen opgehoogd (2X per dag losec krijgt ie nu) maar het lijkt door het vele spugen van de laatste tijd dat het weer terug komt. kan dat door tandjes komen? groetjes
Hoi! Ik merk wel dat wanneer ons dochtertje onrustig is door haar ontwikkeling en alle nieuwe dingen die ze wil doen (maar nog niet kan) dat ze dan meer spuugt (reflux) dan normaal. Dus ik denk dat het wel heel goed mogelijk is dat je mannetje onrustig wordt van de doorkomende tandjes en daardoor wat meer spuugt. Heb je het bijvoorbeeld vaker gemerkt in onrustige periodes van bijvoorbeeld een sprongetje oid?
ja tis me eigenlijk niet opgevallen maar nu weigert ie weer te drinken en gaat ontroostbaar huilen dus dan valt het wel op natuurlijk...maar als ik terug denk, is het volgens mij wel zo. maar goed hij voelt zich vandaag sowieso neit helemaal 100%. hij heeft 2 rode wangen en normaal 37,0 en nu net 37,5 dus even kijken hoe dat verder gaat
Mijn dochtertje spuugt altijd wel veel, maar toen ze tandjes kreeg en ze bijna doorkwamen spuugde ze nog meer, soms zelfs hele bogen en ook soms na 3 uur nog. Dan was het helder en zurig..heel zielig. Je merkte echt dat ze zich niet lekker voelde.
hier ook, hij heeft last van tandjes en spuugt erg veel.. vanmorgen nog een hele boog over me heen en over de vloer.. Hij heeft al dagen telkens wat verhoging en dan zakt het weer. ook erg onrustig.
ja hier dus ook. echt weer dat dikke spul, of spuug met van die witte stukjes erin. hij spuugt de hele dag door, soms inderdaad weer met een hele boog maar dat verklaart het dan misschien! wat een gedoe zeg voor die kleintjes, die tandjes en de rest er omheen
Aaron heeft bij de eerste 4 tanden enorm gespuugd. Hij was toen wel al over zijn reflux heen gegroeid en spuugde al 3 maanden niet meer (ongecompliceerde reflux). Sterkte voor je mannetje!
Liam spuugd de laatste dagen ook ineens weer veel. En dit deed hij Al maanden niet meer nadat hij over is gegaan op nutrilon AR en zantac. Hij laat ook elke fles 60cc staan. Heeft rode wangen en ruwe wangen, kwijlt veel, kauwt op zijn handjes en huilt veel. Wil niet in de box, speelkleed of wipstoel. Het enige wat helpt is optillen en rondlopen.
nou dat klinkt net als die kleine van mij op het moment. hij zit de hele dag op zn vinger (of die van mij) te kauwen. hij snapt geloof ik niet helemaal hoe zo'n bijtring werkt geloof ik. hier spuugde hij ook niet vaak meer sinds ie 2x per dag losec krijgt.. tot dat ie begonnen is met zn tandjes
sinds ik gestopt ben met dentinox geven drinkt ie weer normaal! zou dat voor extra maagzuur hebben gezorgt dan..of zou het toeval zijn.. hij spuugt nog steeds wel veel, maar hij weigert niet meer met drinken