Over een aantal weken ga ik minder verdienen, omdat ik minder ga werken i.v.m. de geboorte van onze dochter. Ook willen wij, na het lezen van het boek 'in 10 stappen hypotheekvrij!' onze aflossingsvrije hypotheek verlagen/af zien te lossen. De eerste toezegging voor de 10% hebben we al gedaan, dus er is al een begin gemaakt. Aangezien mijn salaris minder wordt, willen we graag wat meer bezuinigen op dingen. Ik zag net op de reclame weer het spotje van 'sloop de crisis'. Ik heb even snel op de site hiervan gekeken, maar moet me er nog even verder in verdiepen. Voor zover ik kon zien, geef je je eigen vrijblijvend op met je meterstanden e.d. Maar ik kon er niet echt wijs uit worden hoe het verder werkt. Wie heeft zich hier ook voor aangemeld en wat zijn jullie ervaringen hiermee? Graag hoor ik jullie positieve en/of negatieve reacties.
Ik heb hier van de week al een topic over geplaatst. Staat hier in de lounge een paar pagina's verder
Oh sorry, dank je voor de tip. Ik was al aan het zoeken geweest, maar kon niets vinden. Ik zal even wat verder in het topic zoeken