Welk nachtlampje gebruiken jullie?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door oogappel, 5 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Hallo dames,

Ik ben even benieuwd, we hebben het idee dat ons meisje bang is in het donker.

Daarbij kan ze ook haar knuffel niet vinden als ze 'm kwijt en zet ze het op schreeuwen/huilen.

Nu willen we een goed nachtlampje kopen (niet in het stopcontact deze zit in de muur bij haar bedje).

Hebben jullie tips voor mij die toch wel goed licht afgeeft en niet te duur is!?

2. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Hoi hoi,
    Straalt deze ook wel licht uit?
    We hebben nu een heel klein lampje van de blokker, maar die geeft eigenlijk geen omgevingslicht zeg maar. Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel :)

3. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.601
    1.058
    113
    Hier
  4. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Wij hebben een spookje van de ikea. Geeft zacht blauw licht en in haar bedje hebben we een teigertje met een klein zacht lichtje er in

5. Porsche

Porsche Niet meer actief

Wij hebben ook het sprookje van de Ikea echt mega top kost geloof ik 4 euro :)

Hij is er ook in het groen en rood ...

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Nachtlampje schildpad roze / paars Deze heb ik eens bij het Kruidvat gekocht voor een euro of 7. Die heeft ze bij zich in bed, ligt naast haar kussen. Je kunt hem zelf aan en uitdrukken. Hij kan op zacht en fel en er zit ook een tijdschakelaar op: constant, 10-20-30 minuten.

Nachtlampje stopcontact roze Deze zit in een stopcontact, bevalt ook erg goed. Gekocht bij Baby Planet.

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Voor beide kids het spookje van ikea. Ideaal.

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Ik vin dat ie voldoende licht geeft, hij staat ook bij der in bed,
    . Heeft twee standen overigens...

9. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    Sprookje van Ikea! Ideaal ding! Door erop te drukken kun je m bij gewenste kleur stopzetten.

10. Blinq

Blinq Bekend lid

12 jan 2011
    708
    0
    0
    Wij hebben deze. Wel in een lokaal kinderwinkeltje gekocht.

http://www.internet-speelgoedwinkel.nl/spiegelburgnachtlampje-paddestoel-roze-p-4671.html

We hadden hem de eerste dag vlak bij haar bedje staan, maar kregen de indruk dat hij teveel licht gaf. Dus op een kastje aan de andere kant van haar kamertje neergezet en zo is het prima. Geeft een heel zacht oranje/geel licht. Als ik savonds ga kijken geeft het voldoende licht om toch goed te kunnen zien waar je loopt :D

Werkt op batterijen en een heel simpel aan en uit knopje. Ook in het blauw verkrijgbaar geloof ik.

Deel Deze Pagina