Waar type van een maxi cosi kunnen checken?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kimba, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimba

Kimba Actief lid

11 sep 2011
    203
    1
    18
    Gelderland
    Ik heb een maxi cosi van vrienden gekregen, zij weten alleen niet meer welk type het is.
    Ik wil graag een easybase gaan gebruiken maar weet dus niet welk type maxi cosi het is. Ik heb wel het type nr enz, maar kan nergens een site vinden waar ik het na kan kijken.

2. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Zit er geen klein labeltje in de stof? Als je naar de mc kijkt rechtsboven met daarop isofix of side protection system? Je kunt ook een foto plaatsen, wil wel voor je kijken.

3. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    En anders ga je ermee naar een winkel waar je het kunt proberen op de Isofix of Easyfix (of hoe het ook alweer heet haha alweer tijdje geleden)

4. Kimba

Kimba Actief lid

11 sep 2011
    203
    1
    18
    Gelderland
    Zit nu op mijn werk dus kan nu even niet kijken. Maar het type nummer begint wel CAB en dan cijfers.
    Dat labeltje ga ik even naar kijken straks, dank je wel.

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Als het typenummer begint met CAB zal het waarschijnlijk een Cabriofix zijn? Hier eigenlijk nog nooit echt gelet op de labeltjes enzo..

6. Kimba

Kimba Actief lid

11 sep 2011
    203
    1
    18
    Gelderland
    Dat dacht ik ook. Maar als er geen site is ofzo waar je het typenr in kunt voeren zal ik er vrees mee langs een winkel moeten. Niet verschrikkelijk, maar wel een stuk rijden.

Aan de zijkant zit inderdaad een label met side protection systeem. Weet niet of dat ook wat zegt over het type?

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    een cabriofix heeft grotere "uitsteeksels" bij de oren en is tot 13 kilo. De city is tot 9 kilo (en daardoor eigelijk een beetje nutteloos naar mijn mening...). Er zal vast wel ergens op staan tot hoeveel kilo het gaat toch?
    Volgens mij kunnen de city en de cabriofix allebei op de base toch?
    Die nieuwste is volgens mij net een jaar oud dus die zal het niet zijn...

8. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Op mijn Citi staat dat ie tot 13 kilo is hoor..
    Zitten er geen stickers meer op? Bij mij zitten er stickers op de achterkant en onderkant met typenummers etc.

En anders zou ik m vergelijken met de verschillende soorten op de maxi cosi website? Of idd hier even een foto plaatsen.

9. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Zitten er 2 ijzeren stangen aan de onderkant? Over de breedte zeg maar.. Volgens mij als die eronder zitten kan ie op de easy/familyfix

10. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home

Klopt! Als die stangen aan de onderkant zitten is ie geschikt voor dd easy/familyfix!

Deel Deze Pagina