Komende zomer gaan we met het vliegtuig op vakantie. Nu slaap ik nog altijd met een voedingskussen tussen mijn benen wegens bekkenklachten. Ik sleep dat kussen overal mee heen, maar in het vliegtuig zou een wat compactere oplossing handiger zijn (ik wil hem pas op vakantie zelf gebruiken). Ik heb er wel eentje gevonden van "my brest friend" maar deze heeft een afwijkende vorm. Vast heel handig met voeden maar ik twijfel of hij geschikt is waarvoor ik hem wil gebruiken. Weet iemand of ze ergens nog normale Voedingskussens verkopen, of iets vergelijkbaars?
Misschien kun je zo'n opblaaskussrn proberen dat eigenlijk voor in je nek is voor lange vluchten? Heeft beetje dezelfde vorm (iets kleiner denk ik) en ik denk wel veel keuze.
Daar kopen? Of toch proberen mee te nemen in een vacuüm zak? Kun je bij de action kopen maar dan moet je er wel extra mee nemen want die gaan sneller stuk, of een duurdere zak kopen natuurlijk
Een gewoon kussen tussen je benen helpt bij jou niet? Dan hoef je helemaal niks mee te nemen (afhankelijk van waar je verblijft)
Ik had ook bekkenklachten en heb toen ik voor het werk naar het buitenland moest een klein kussentje (rolletje) gevuld met van die kleine bolletjes gekocht. Paste zelfs in mijn kleine handbagage koffertje. Voor mij mooi van formaat om tussen knieën te leggen. Evt kan je op vakantie nog een extra kussen pakken.