Welk nachtlampje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lisa2005, 17 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa2005

Lisa2005 Actief lid

14 apr 2012
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje van 11 maanden slaapt het liefst met de lamp aan, ik kan deze moeilijk de hele nacht laten branden (is de hanglamp op zijn kamer) dus nu ben ik op zoek naar een goed/leuk nachtlampje. Iemand een idee? Ik heb wel verlichte sterretjes op de babyfoon maar dat geeft weinig licht en ik lees hier steeds vaker dat je beter de babyfoon 's nachts uit kan zetten.

2. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Ik persoonlijk zou hem toch zonder lamp laten wennen. Afbouwen en kijken hoe het gaat. Zo deden wij altijd muziekje aan als hij naar bed ging en dat zijn we nu langzaam aan het stoppen. Overdag gaat het al prima zonder muziek en in de avond ga ik vanavond proberen. Tot nu toe gaat hij altijd prima slapen gelukkig :)

3. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Nah vroeger had je ook van die leuke lampjes die je in het stopcontact kon stoppen als zijnde nachtlampjes. Is ons niks van overkomen.
    Is toch fijn als je je enigszins kunt oriënteren als je 's nachts wakker wordt of nog in slaap moet vallen. Snap niet wat er erg aan is. Ze slapen op hun 16de echt niet meer met een nachtlampje en anders maar wel...

Ik heb van die 'guide lights' van Phillips. Zijn een soort leeslampjes in de vorm van een bij of lieveheersbeestje en nog een beest maar weet niet meer welke. Die worden niet warm en geven mooi zacht licht.
    Even googlen.

4. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik heb een Chicco nachtlampje voor mijn dochter gekocht rond de 4de maand ofzo.
    Je kan kiezen voor muziek aan of uit en je hebt een stand waarin er veller licht uit de bol komt en minder vel.
    Ook is hij op batterijen en kan leuk mee in bed.
    Heb het altijd een super ding gevonden. Als we snachts met haar onderweg waren dan namen we de bal mee en dan deden we die aan in de auto, nog gezellig ook die sterretjes in de auto. ;)
    En hij blijft zoeen 15minuten branden daarna gaatie uit.
    Ik vind het ook handig wanneer ik snachts iets bij haar moet doen, het geeft precies genoeg licht en ik doe dan altijd even het muziekje aan ook.
    Hijs ook schock bestendig, me dochter heeft ermee lopen smijten en flessen sap over gegooit en dat ding werkt nog.

5. Juni83

Juni83 Actief lid

6 nov 2011
    431
    1
    16
    NULL
    NULL
  6. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ons dochtertje krijgt voor kerst dit lampje. Het licht is erg zacht (het kan van kleur veranderen) en het lampje mag als knuffeltje mee in bed.
    Hij is er in verschillende uitvoeringen.

Pabobo Lumilove Savanoo Giraffe | Babypark

7. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik heb hier ook nog een nachtlampje aan puur omdat ik het makkelijk vind en niet zo'n grote lamp aan hoeft te doen als ik haar uit bed moet halen 's nachts :p zodra zij slaapt 's avonds laat na de laatste fles dan doe ik m uit. Ik weet m te vinden in het donker dus dat is makkelijk. Hebben ze bijv. bij Leen Bakker of Ikea niks leuks voor die kleintjes?

8. Lisa2005

Lisa2005 Actief lid

14 apr 2012
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ah, deze is erg lief. Bedankt allemaal voor de tips, ik ga eens op zoek welke voor ons het leukste is.

9. SharonR

SharonR Actief lid

17 jan 2012
    468
    0
    0
    Wij hebben een nachtlampje in het Nijntje Zilver-thema. Het lampje is voorzien van batterijen en als je erop drukt gaat hij aan en na twaalf minuten springt het lampje automatisch uit. Zo kan hij inslapen met een lichtje en went hij ook aan het donker.

Het lampje kost zo'n vijftien euro en is te koop bij Prénatal.

Deel Deze Pagina