Eerste pakje voor april/mei kindje.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Trisha1981, 19 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Voor wat voor stofje kan ik het beste kijken? Mijn dochter is van februari, die kreeg een romper en een badstof pakje aan. Dat lijkt mee wat veel van het goede voor een kindje dat begin mei verwacht wordt. Ik wil zo graag voor een neutraal pakje kijken maar nu komt de winter eraan en zijn veel kleertjes al van badstof (of hoe noem je dat zachte aaibare stof eigenlijk?).

2. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier een april kindje en die er nu aankomt waarschijnlijk een mei kindje.
    Hier had ik op het vestje na alles van katoen,het vestje was velours achtig.dat was samen met een voetenzak + een dekentje warm genoeg voor in de maxicosi.dat had ze nodig omdat ze een beetje moeite had met warm houden.
    Als je in januari gaat shoppen zullen ze weer meer voorjaarskleding hebben.

3. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Hier gewoon een boxpakje met voetjes lange mouw vd prenatal.
    Btw heb nog veel kleding mt 50/5662 en over tijdje ook 68 voor een jongetje.

Mijn zoontje is 4/5 geboren... Dus ideaal pakket

4. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Hier een begin april kindje.

Ik had een volledig katoenen pakje.

Lange mouwen romper, lange mouwen shirtje en een katoenen broekje en sokjes.

5. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Katoen dus! Dank je wel dames!

6. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ik heb een kindje van April en van augustus en hebben eigenlijk zelfde type pakjes aangehad, zeker de eerste tijd, zijn ze toch voornamelijk binnen (tenminste ik ga niet een hele jonge baby overal heenslapen als het niet nodig is) ik ben nu in februari uitgerekend en heb wel een winterpakje voor naar buiten erbij gehaald (voor de kids weg te brengen naar school enzo) maar verder doe ik niets anders.

7. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Mij ukkie had een heerlijk zacht broekje, overslagtruitje, zacht dik jasje en ging ook in de maxi cosi voetenzak.
    8 mei gingen we naar huis met 22 graden,uk zat lekker warm ingepakt!

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb én een april(oké laatste dag maart dan haha) en een mei kindje!
    Hier hadden ze het volgende aan; Rompertje met korte mouwen, truitje met lange mouwen, zacht broekje, sokjes, een wat dikke vestje en dan in de mc met een voetenzak bij de eerste en een omslagdoek van Koeka bij de tweede. Ik vind de pakjes van Noppies (bij de tweede) en Prenatal (bij de eerste) het fijnst qua stof. Ik zou katoen doen!

Deel Deze Pagina