Ik heb een lange dochter maar ook zij past er met ruim negen maanden nog steeds goed in! Nu heb ik ze erbij "gekregen" omdat ik het spul overnam van een nichtje, maar ik vind m ideaal!!!
Hier wordt de maxicosi ook alleen gebruikt als autostoel. Jasje en dekentje of wikkeldoek volstaat dan idd ook wel. Wil misschien nu wel zo'n tentje ipv campingbedje.
ik heb een MC voetenzak bij de Babydump gekocht voor 30 euro (origineel MC) moet je even vragen aan de verkopers, hebben vaak nieuwe in plastich liggen waarvan de kleur uit de collectie gaat. ik heb een donker camel gekozen
Hier wordt de maxicosi ook alleen als autostoel gebruikt maar toch vind ik het erg praktisch. Maar ik zal niet beweren dat een dekentje niet volstaat hoor (maar ik zou hem niet willen ruilen voor een dekentje) .
Hier helemaal weg van de Dooky! Met wandelen vond ik de parasol echt een ramp, stomme dingen moet je zo vaak verstellen dat het geen doen is. Ik heb de eerste tijd heel stellig een hydrofiel aan een wasknijper voor de bak gehad(vond het echt zonde van mijn geld, dit soort dingen) maar man dat was ook een geklooi en waaide alsnog om. Toen liep er een helemaal happy mama met haar Dooky (in de kinderwagen, precies waar ik die hydro graag wilde hebben maar hij nooit bleef zitten grrr...) langs in de stad terwijl ik aan het klooien was met de hydro's. Heb rechtsomkeert gemaakt naar de Prénatal en er ook een gekocht! Ik heb geen dag spijt gehad, heb hem echt heel veel gebruikt! Vond het ook erg fijn dat hij helemaal/ half/ schuin open kan(met klittenband, kon hem zo hangen dat de zon er niet onderdoor kwam maar ik manneke nog kon zien), het niet warm werd in de bak(ik heb een witte, weet niet hoe dat met andere kleuren zit), ding zo in de was kan én hij supergoed blijft zitten! En was ook handig in de MC als manneke(per hoge uitzondering maargoed) in slaap was gevallen!
Ik ben juist weg van m'n Wallaboo voetenzak voor de MC, wat een heerlijk ding, lekker zacht en warm. Erg prettig als je in een ijskoude auto stapt. Verder ook hier de familyfix! En m'n Bondolino draagzak. En de Lodger fleece wrapper.
voetenzak in MC vond ik super fijn. Geen geklooi met jasjes tijdens lange autoritten en ook handig met boodschappen doen in de supermarkt.Bij de prenatal heb je ze voor 20 euro! Dooky heb ik nog nooit van gehoord, maar klinkt super wat een gedoe met de parasol. net de bocht om en komt de zon van de andere kant. Hoe duur zijn die dingen?
Ik vind mijn 'doomoo' echt ideaal. Je kunt je kleintje hier al vanaf de geboorte op leggen, als ze ouder worden is het gewoon een wipper (met betere ondersteuning in de rug vind ik, omdat de zak helemaal naar zijn/haar lichaam vormt). En verder een goede draagdoek (ik heb de Tricot Slen). Ideaal voor je kleintje als hij/zij niet wilt slapen.
Hihi ja! en we hebben straks waarschijnlijk een Peugeot 107 dus heel weinig ruimte. Maar als er zo'n tentje en draagdoek in past, komen we al een heel eind
Die Dooky vind ik wel een mooi ding....niet duur ook, 20 euro bij de Babydump. Idee voor een kraamkado
De Dooky is 20 euro, als je googled krijg je heeeeeel veel plaatjes. Je kan hem eigenlijk overal wel kopen geloof ik, prenatal, baby dump. Idd wel een leuk kraamcadeau ook, nooit aan gedacht! Heb trouwens ook een buggyhook, die dingen zijn ook handig. Kan je geloof ik van veel merken kopen (zal ook allemaal niet echt verschil maken denk ik) maar het principe is handig, dat je een extra tas aan de duwstang kan hangen.
Ja zo'n ding ga ik denk ik ook halen. Heb een mutsy maar die duwstang is zo breed dat een gewoon boodschappennet erniet aan kan hangen ( zit dan vast met van die rubberen dingetjes met een haak waar je dat net aan hangt). Maar die rubberen bandjes zijn te kort grrrr xxx
Hihi heerlijk hé dat je met slimme oplossingen heel ver komt Ik heb zelf ook een klein autootje (naast de gezinsauto dan ) dus ik vind het ook heerlijk dat mn doek zo weinig ruimte inneemt