easybase echt wel! We hebben er 1 voor in de vw maar in mijn rammel bakkie moet ik gordel worstelen straks. Dat van de parasol vind ik wel even een goede zeg want je neemt over wat je ziet en 90% doet het dus verkeerd. Ik weet nu beter enne als de zon in de kap schijnt pak ik wel een hydrofiel luier.
puckababy 4 seizoenen slaapzak , niet nieuw maar vanaf het begin een echte hit hier sophie de giraf !!!!! die 2 zijn onafscheidelijk liefs edith mama van mees* en juultje
70 tot 110 cm geloof ik, hier was het een afknapper, de zomer zak is zo dik als een tshirt dus erg snel te koud, de herfstzak was met teddyberenvulling, en ook al lag ze daar met alleen een romper in was die al te warm. De zomer + herfstzak heb ik dus nooit samen hoeven gebruiken en dan werd het hier wel 14 graden in de slaapkamer. Heb hem snel doorverkocht want haalde haar er elke keer bezweet uit.
gezond verstand, dat vind ik een musthave voor de rest geen dingen gezien hier die ikheb, en heb ze ook niet gemist
Hier ook een Sophie fan!! Lekker op knagen Verder nuna Leaf, lodger wrapper voor in de kinderwagenbak, familyfix, wieg naast m'n bed, nuna campingbedje (zet in 1 beweging op).