Mijn nieuwe woord van vandaag... Pojje... Geheel zelf bedacht door Jelle... Ik heb er ruim een uur over gedaan om erachter te komen wat hij bedoelde... De schommel!
mijn dochter net dan....krokolaatje.....(chocolaatje).... lijkt heel veel op het andere woord wat ze zegt, krokodelletje (frikandelletje) Dus moest ff nadenken wat ze nu weer bedoelde met krokolaatje....(zag namelijk geen frikandel in de buurt, hihihi)
Op mijn werk de volgende zin, ik heb er eventjes over moeten nadenken voor een momentje voor ik het doorhad. De volgende datasystemen zijn door een configuratie-issue ge-de-ïnstalleerd, na een geinfecteerde update, waardoor de communicatie tussen de adsltransmitter en het VOD communicatie transmitter is configureerd. Door de juiste software en firmware de figureren is het noodzakelijk om de router en diens randappartuur te rebooten. ( Er bleek een modem ergens uit te liggen die na 10 seconden stroomonderbreking weer werkte.)
Wij gebruiken hier het woord: knieften ( plagen) Oh enne militairtaal is ook leuk om te horen maar ik kan nu natuurlijk niet op een woord komen.
Tijdje terug bij de tapasbar: "zal ik de aardappeltjes nog even laten staan? Kan je nog lekker pinchen" (wtf.... pinchen????)
Nou, inderdaad, echt een woord voor dit topic! Blijken er nog miljoenen van te zijn ook. Nooit van gehoord. Is er hier iemand die dat woord / volk al kende?