hey lieve meiden, ik voel me een beetje verdwaald momenteel op het forum, zijn er meer van jullie die dat hebben? ik kwam hier omdat ik zwanger was en dringend info nodig had, omdat bij mijn kindje een zeer ernstige afwijking was geconstateerd, na onderzoek hebben we gekozen voor het met medicijnen opwekken van een miskraam in plaats van curettage zoals het advies van het ziekenhuis was, dit is in de 12e week van de zwangerschap gebeurd, we hebben ons kindje laten cremeren, ja, dit even in het kort voor wie mijn vorige berichten niet heeft gelezen. Nu hoor ik dus niet echt in een sub-forum thuis hier, dus dwaal ik maar wat in de Lounge rond, en reageer hier en daar, dit is echt een fijn forum, dat meen ik, de steun die ik heb gehad hier heeft me zeker goed gedaan en ben ik ook zeer dankbaar voor Tja als jullie me dus hier en daar en overal zien reageren, en geen topics open, dan weet je waarom ik een beetje ronddwaal
O lieverd, wat heb jij iets ontzettend moeilijks meegemaakt zeg! Ik had eerlijk gezegd niet door dat je dwaalde op het forum. En als je daar veel steun van hebt gekregen is het toch juist heerlijk?! Blijf lekker dwalen, zou ik zeggen, als je daar behoefte aan hebt.
Lieve meid gewoon lekker ronddwalen als je daar baat en behoefte aan hebt! Je hoeft toch niet perse een topic openster te zijn en wie weet komt die tijd snel weer. Wat je hebt meegemaakt is niet niks en lekker hier je hart luchten kan ook heel fijn zijn. Enne soms heb ik ook gevoelsmatig het idee rond te dwalen, want ik hoor overal een beetje bij (behalve bij de zwangeren jammer genoeg nog niet) Knuffel Mirre
bedankt Renate ja er zijn ontzettend veel onderwerpen hier om van te leren, op dit moment zitten we nog zo in verdriet en vertwijfeling over alles, dus of we het nog een keer gaan proberen weten we allebei nog niet
dank je Mirre, ja ik vond het zelf een beetje raar omdat ik nu niet bezig ben met zwanger worden en ook niet zwanger ben, zit in een rouwproces, maar goed er zijn heel veel onderwerpen hier wat me wel zeker interesseert, dus vandaar dat ik toch wel blijf
Zelf heb ik ook een periode gehad dat ik niet zwanger was en er ook ff niet mee bezig was, maar het toch fijn vond om op het forum te vertroeven prima toch
heel veel sterkte de komende tijd dwaal maar lekker rond op het forum doe wat jou het beste lijkt een digiknuf
Soufian is van november 2005 en dus 15 maanden oud. Ik kwam hier terecht toen ik zwanger was, na de geboorte een hele tijd niet en nu dus weer wel. Maar eigenlijk voel ik me ook op geen enkel sub-forum "horen". Ik lees regelmatig de Lounge, altijd leuk om tips op te doen. En ik probeer nieuwe mama's uit eigen ervaring tips te geven waar ze wat aan kunnen hebben. Gratis & aanbiedingen vind ik ook altijd leuk om te lezen. Liefs Ilja
Lieve Manderijn, Als je rond wil dwalen, dwaal je toch lekker rond. Als je er klaar voor bent ga je zelf weer ergens thuis voelen. Neem je tijd er voor. Ik wens jou en je mannetje heel veel sterkte toe! Liefs Jetje
Lieve Mandarijn... Blijf lekker rond dwalen als dat je bevalt. En ik hoop dat je in de toekomst weer een plekje vindt waar je je thuis voelt hier op het forum. Veel sterkte de komende tijd. *dikke knuf*
snap goed dat je de weg een beetje kwijt bent nu het valt ook niet mee voor je je bent ook niets verplicht hier hoor , dwaal maar lekker rond hopelijk kunnen jullie je verdriet een plekje geven, ik wens jullie daarbij dan ook heel veel sterkte
Gewoon lekker dwalen hoor. ik zit zelf ook overal te dwalen, en kijk ook wel eens ergens waar ik misschien niet thuis hoor...... Veel sterkte met het verlies van je kindje, wat zal dat moeilijk zijn. Misschien heb je er niks aan maar het is nooit zo donker of het wordt wel weer licht.
ja ik blijf hier ook zeker, heb nog steeds het gevoel dat ik er veel aan heb en wie weet wat de toekomst nog brengt, al ben ik nu bijna 40 ach het leven kan zo raar lopen soms, maar we proberen het beste er maar van te maken thanx allemaal, ik wilde het toch melden anders voel ik me ook zon rare snuiter hier
goh kreeg even kippenvel. kan me goed voorstellen dat je rouwende bent, en dat moet ook wel, het is niet niks wat je meegemaakt hebt. ik wens je veel sterkte! en dat de toekomst je veel goeds brengen mag. en dwalen mag altijd hoor, juist gezellig dat je mee doet.