Voornamelijk gewoon de top 50 van Nederland of de hele wereld. En vaak op vrijdag de nieuwe binnenkomers
Ik heb geen spotify. Maar wel een uitgebreide muziekcollectie op pc en moet zeggen er zit amper iets bij van de laatste 8 jaar. We luisteren hier ook veel elecro swing via een online radiostation. Onderweg heb ik niet zo'n behoefte aan muziek, heb wel altijd een e-book op mijn telefoon.
luister vaak naar Metal zoals Nightwish, Delain maar heb ook een lijst samen met mijn zoontje en daar staat van alles in van U2 Guns "n Roses tot Katy Peryy en Kensington Ik speel via mijn telefoon de muziek af op mijn JBL box of op mijn soundbar
Muse - Mercy Boxer Rebellion - Diamonds The war on drugs - red eyes Mumford & sons - hopeless wanderer Galantis - peanut butter jelly Verder heel veel van: Editors, young the giant, the shins, ben Howard We hebben zo'n box die op Bluetooth werkt, maar gebruiken ook spotify in de auto, op de iPhone, op de iMac of de televisie.
Ik heb een Deezer abo via tmobile. Ik luister altijd naar mijn 'flow'. En dat gaat van Frenchcore tot Etta James 😂 Ik vind Shed a Light van Robin Schultz wel erg leuk nu. Maar ook Ed Sheeran, Katy Perry enzo.
Op dit moment The Viper - how long Vandalism. - Chubby Wacker Evil activities - Broken Partyraiser - sound becomes one Maar ook Ed Sheeran & shape of you En voor de kleine man André Hazes met Leef! Dat zijn onze dagelijkse nummers hahahh De rest is heel variabel
Nu een mix van verschillende nummers; *That's what I like- Bruno Mars *Illusion of Bliss- Alicia Keys *Shape of you-Ed Sheeran *How come you don't call me- Prince Ik heb maar iets van 300 nummers opgeslagen, omdat niet alles wat ik leuk vind er tussen zit. Helaas bijv geen live versies van liedjes, die ik vaak veel beter vindt.
Ligt eraan wat ik aan het doen ben. Als ik aan het werk ben luister ik graag klassieke muziek of Bonobo of the cinematic orchestra. Verder staat er hier vrij veel deep-house en jazz op. En als vriend niet thuis is luister ik naar mijn guilty pleasures. Justin Bieber, Spice Girls, Glee en veel Nederlandse hiphop waarbij Ronnie Flex toch wel favoriet is. Dochters zijn dol op mijn foute muziek
Voor de kinderen: de soundtrack van Trolls Voor mezelf: Pixies, Interpol, the Strokes, the Black Keys, Arcade Fire, Alabama Shakes en nog veel meer.
Tijdens sporten de playlist van Rico Verhoeven Mijn playlist bestaat voornamelijk uit Kensington, Ed Sheeran, Rag'n Bone Man, Sean Paul en Calum Scott. Ik luister voornamelijk via mijn telefoon en de speaker van Harman Kardon. Dat was nou een goed cadeau voor mijn verjaardag van mijn man
Ik gebruik Deezer ipv Spotify en ik luister nu vooral de albums van Kensington (Borders,Control,Vultures en Rivals) en het album The Suburbs van Arcade Fire.