De nieuwe van Ed sheeran heb ik er vanmorgen op gezet. Wat een heerlijk album zeg. De badkamer was in no time schoon 😂
Wie heeft er wat namen van hardstyle? Ik hou er wel van 🙃 Oh ja ik luister alleen shit die niemand kent. Woods of Ypres Blind guardian Combichrist Grendel
Hier Hardstyle in de mappen Hardstyle Baby en Defqon 1 2016. Nummer wat ik grijs draai is: Lets give it a shot- Boehm en Brandyn Burnette. Verder luister ik vanalles, hardcore, hardstyle deephouse tot country
Hier de laatste weken vooral vastelaovens leedjes geluisterd en nu overstapt op rowen Hèze. Tevens gebruik het voor thuis spining te doen. De afspeellijsten van fitwheels.
evanescence - my immortal evanescence - bring me to life evanescence - last song evanescence - lost in paradise disturbed - sound of silence disturbed - uhmmm hoe heette die ook alweer System of a down korn heideroosjes tjaa.. je kan wel zien waarvan ik hou
Ik heb geen spotify maar wel youtube en een mp3 speler. Hier luister ik graag naar country, vooral nathan carter. Dixie road en wagon wheel zijn mijn favorieten
Ik heb Deezer en luister veel naar Drake, Rihanna, Bruno Mars en Ed Sheeran. De rest is variabel. Oh en als ik met mn dochters in de auto zit moet Jolene van Dolly Parton altijd aan haha.