Dat was een stel cabaretiers dat een punt wilde maken dat je met de juiste marketing en contacten alles op nummer 1 kan krijgen. En het was ze gelukt.
Oh echt, OMG super populair nummer in de jaren 90 zong niets anders dan dat nummer samen met mijn vriendin.
Ik had 'm even opgezocht ja. Snap wel dat ik 'm niet kende. In die tijd luisterde ik alleen maar Gothic en metal, toen was ik echt niet bezig met de top 40 muziek
Ik was helemaal van de gothic-metal op dat moment in mijn leven. De top 40 was evil Ik heb het nummer net nog even geluisterd, maar het komt me niet eens vaag bekend voor. Echt nog nooit gehoord
Ja dat is wel echt het tegenovergestelde inderdaad. Het liedje is gezongen voor, wat ik mij kan herinneren JOJO zijn dochter. De tekst is echt de moeite waard. Edit: evenals Babyface en Stevie Wonder: How come how long (gaat over geweld binnen een relatie) En Mariah Carey met Boyz to Men : One sweet day (verlies van partner) + Boyz to men: A song for Mama, geen uitleg nodig. Toen zat er nog een boodschap en diepgang in liedjes
Volgens de Nederlandse top 40 Gerard Joling & Andre Hazes met blijf bij mij. Volgens playback.fm Rihanna ft Jay-Z met Umbrella. Nou dan doe mij maar Umbrella
Dat is een satire van Jack Spijkerman. Er waren toen veel talentenshows met veel eendagsvliegen Hij liet zo zien dat het helemaal niet moeilijk is om op de eerste plaats in de Top 40 te komen