Discofeestje

Discussie in 'De lounge' gestart door juffie81, 23 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie81

juffie81 Bekend lid

7 aug 2007
    636
    37
    28
    juf
    rotterdam
    We zitten er over te denken om voor mijn zoon een Discofeestje thuis te organiseren.

Ik denk dan aan 2-2,5 uur inclusief patat eten.

We gaan dan stoelendans/ stopdans, limbodansen en ballontrappen doen.
    Ook zal ik glitterspray en neptattoo's klaar hebben liggen.

Wij heeft er andere leuke spelletjes of tips voor mij?

2. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Ik vind de dingen die je hier hebt staan al hartstikke leuk.

Enige wat ik nog kan bedenken is een andere variant met ballon:

Ballonnendans Dansspelletjes
    [​IMG]goed opletten……

* Welk stel kan het langst een ballon tussen beide lichamen of een sinaasappel/tennisbal tussen de voorhoofden, zonder de handen te gebruiken, omhoog houden.
    * Alle spelers binden met een stuk touw een ballon vast aan hun rechtervoet. Terwijl de disco muziek speelt, dansen de spelers in het rond en proberen de ballonnen van de andere dansers stuk te trappen en hun eigen balonnen goed te beschermen. Elke speler die na het stoppen van de muziek nog een hele ballon heeft krijgt een punt.
    * Laat een ballon rond gaan, of meerdere. Wanneer de muziek stopt is degene die de ballon in z’n hand houdt af. De ballon moet wel gewoon aangepakt worden en niet worden weggeslagen.
    * Doe een ballon tussen 2 kinderen in en laat ze om elkaar heen draaien zonder dat de ballon valt.
    * Laat de ballon tussen de benen door doorgeven. Vul hem eventueel met water. Een nog leuker dansspelletje.

3. Aloe

Aloe Niet meer actief

Ik ga ook een discofeestje geven aanstaand weekend.
    Ik maak er alleen een Griezeldisco van. Ik heb een griezelkoffer gehuurd waar allemaal aankleding inzit. Dodshoofden, heksenpoppen, diverse heksenjurken, dracula pakken enz. Er zitten ook zwarte borden, zwarte kaarsen, enge muziek, zwarte nagellak, zwarte tandenlak enz bij.

We hebben discolampen en een rookmachine kunnen lenen van een collega van mijn vriend en ik ga groene pannenkoeken bakken en heksensnot enz.

Een paar spelletjes tussendoor zoals het limbodansen enz.
    Ja wordt wel leuk denk ik.

4. juffie81

juffie81 Bekend lid

7 aug 2007
    636
    37
    28
    juf
    rotterdam
    Bedankt voor jullie reacties!!

We doen het feestje in de tuin en in de garage. De garage verbouwen we tot disco met lampen en ook met roomachtige ( die hebben we zelf). Eerst kunnen de kinderen dan bij goed weer ook nog spelen in onze tuin... Daarna eten en dan disco!

Deel Deze Pagina