HEMA) ZWANGERSCHAPSSLIP Ik vond deze heel erg fijn! Boxer deed mij pijn aan de wond, omdat de rand ervan precies op de wond kwam.. (omdat er toch wel een vetrolletje bovenop rolde) Deze zaten lost en waren zo heerlijk.. heb ze zeker 3 weken gedragen!
Eerste dagen had ik idd ook die mooie netbroekjes aan haha, maar zaten toen wel heeeerlijk Daarna gewoon die oma onderbroeken van de Zeeman.
Ik heb ook de eerste dagen een netonderbroek aan van het ziekenhuis en daarna boxers van mijn man, die waren hoger als die van mijzelf.
Eerste dagen niks, lag zo het verband in het ziekenhuisbed. Door pijn slecht te verdragen. Daarna de ingeknipte broekjes van het ziekenhuis
Ik hen nu de rekbare boxer van Hema aan en trek die lekker hoog...zit prima en wond geneest goed...ondersteund meteen je buik...ik heb wel een maat groter aan.
Ik heb ook van die fantastische (ahum) onderbroeken van de Zeeman. Wit katoen, reikt net niet tot de navel en versierd met kleine bloemetjes. Hopelijk kan ik binnenkort weer mijn gewone aan, want allemachtig wat onsexy zijn die dingen haha
Heb net een keizersnede gehad nu een week terug en wat ik het lekkerste vind zitten van alles was ik heb thuis zijn toch de netbroekjes die in het kraampakket zit of vanuit het ziekenhuis ...