Ik draag altijd boxershortjes van die naadloze.. Maar ze zakken me altijd af. Als ik een jurk aan het blijf ik de hele dag hijsen.. Ik word er echt gek van. Weten jullie goed ondergoed wat NIET afzakt?
Uhm mijn ondergoed zakt nooit af?? Ik heb hipsters van hunkemoller, strings van H&M, boxers van hema/zeeman en nu zwangerschapsslipjes van H&M. Misschien zit daar iets tussen wat voor jou ook zit?
Ik draag sinds kort katoenen hipsters van de Hunkemoller en die zakken nooit af. Misschien een maatje kleiner kopen? Hihi
wilde t ook al zeggen, zijn ze niet te groot? Lijkt me gruwelijk irritant als onderbroeken afzakken Ik heb eigenlijk vanalles, zeeman, hema, action, maar niks zakt af
Ik ben gek op de hipsters van de hunkemöller, ze hebben vaak ook nog van die aanbiedingen, als je er 3 of 5 tegelijk koopt krijg je korting. Zitten heerlijk!
Hipsters van hunkemoller zijn idd een aanrader! Heb ze tijdens mijn vorige zwangerschap altijd gedragen en zitten super
Ik kan dat ook niet vinden; bij mij komt het door mijn buik die erg naar voren staat en laag hangt. Dan is er weinig aan te doen helaas.
Als het door je zw buik komt kun je beter onderbroeken kopen die net als bij je broek een soort band hebben. Ik droeg alleen naar voren en had of heel laag ondergoed aan (zat dan net iets dubbel onder mijn buik) en aan het einde van die speciale (zijn wel erg groot, moest altijd aan mijn oma denken hihi , maar was een hele opluchting).
ik vind de grote onderbroeken van prenatal, de boxers heerlijk ruim tot over de buik, houd daar wel van haha, wil niet iets dat onder mijn buik een randje klemt ofzo, dat vind ik verveeldn.
Ik kann niet tegen onderbroeken over of op me buik...dus ze moeten bij mij echt onder me buik vallen en niet te strak...irriteer ik me echt erg aan... Hipsters van de zeeman 2 voor 4 euro bevallen me perfect! Zijn nog leuk ook!
ik draag nu sloggies met lange pijpje en die vallen vrij hoog in de taille ik vind ze erg prettig onder jurkjes zitten , al moet ik een maatje groter gaan kopen ihiihi , bij de winter koop ik wel van die big mama slips van de hema ,, niet sexy maar schijnen lekker te zitten