Ik heb alleen maar strings en ben 25 jaar. Heel soms draag ik wel eens boxers van manlief, maar das alleen als we een relaxdagje thuis hebben.
Hipster, vroeger ook wel vaak een string, maar ik krijg daar heel snel irritatie van tegenwoordig, en het zit gewoon niet meer lekker op 1 of andere manier. Ik draag nu hooguit een string als het niet anders kan onder een witte broek ofzo Oh en ben 27.
Ik ben 26 jaar en ik draag gewone onderbroeken, niet van die lage of die je bil maar half bedekken waardoor je in een strakke jeans ineens 4 billen hebt. Nee hoor, lekker tot over de navel en de hele bilpartij erin. Geen kant, geen franjes, gewoon old fashioned 100% wit katoen Heerlijk!
Ik draag het meeste hipsters onder leggings en echt skinny jeans wel string omdat dat gewoon wat mooier zit dan, alleen doe k dan savonds wel weer snel een hipster aan
het liefst een strakke boxer of hipster..soms een string ligt eraan wat ik er over heen draag Ik ben 30
30 jaar en strings. heb wel seamless boxers die zitten heerlijk maar heb je een beetje te strakke broek aan, rollen ze elke keer mee omhoog. irri!!! heb wel string met zachte bandjes van kant zeg maar dat ze lekker lossig zitten en niet van dat snijdende elastiek dat je rolletjes erover heen komen.. hihihi.
Tot over de navel haha. Das toch niet gewoon? (zal vast wel lekker zitten..). Heb je dan nooit dat per ongeluk je shirt omhoog schuift en iedereen je giant onderbroek ziet? Ik droeg voor mijn zwangerschap altijd strings, maar nu vaker boxers(pieces) of hipsters. Vind een string helemaal niet meer lekker zitten, dus doe het alleen als het moet Ik ben 21.
bijna altijd een onderbroek of hipster... Heeel soms een string, misschien 1x in de maand of nog minder.. ik ben 22
hipsters het meest , ben bijna 24 jaar. maar strings doe ik ook wel eens aan als het een erg strakke broek is van zo strech stof.
vanaf me jongere jaren tot 22 droeg ik altijd strings.. nu draag ik altijd hipster of boxers wel van mooi kant!! en ben 23
Meestal strings (onder een strakke broek niet anders). Maar 's avonds trek ik altijd een onderbroek aan, ik slaap nooit met een string. En onder wijde broeken draag ik ook wel hipsters. Afwisselend dus.. Maar ik heb wel voor string gekozen. Ik ben 21 jaar..