draag het liefste een onderbroek. Ben 28 Ben wel benieuwd wat er gedragen word door de meiden die anders hebben ingevuld
Bijna 27, ik draag onderbroeken. Wat dragen er veel mensen een string. Vind die dingen zo verrot zitten. Heb ze in mijn puberjaren ook wel gedragen, en dan trok ik steeds dat draad tussen mijn kont weg, rotgevoel.
dat vind ik nou met strings. buk je zie je die hele string, dan een blote reet en dan een broek. nee das lekker
Ik draag alleen nog maar hipstertjes! Heb pas geleden heel mn ondergoed la opgeruimd en een boel strings/ hipsters weggegooid.. Vervolgens naar de Hunkemoller geweest en daar 6 hipstertjes gekocht voor 20-, vind ik echt veel fijner dan strings!! Oh ja ik ben 25
Ik draag altijd hipsters. Sinds de bevalling kan ik geen strings mee verdragen. Vind een hipster bij mezelf ook mooier staan. Ik ben (alweer) 28..
hipsters, ik ben 26. Ik vind strings ook iets voor uit de puberjaren hoor, en je moet eens weten hoevaak ik in een spleet kijkt als iemand bukt: geen gezicht!!!
Ik heb zo langzamerhand zo'n beetje al mijn strings ingeruild voor hipsters. Draag bijna altijd een hipster en heeeeel af en toe een string. (en ik ben 30 jaar)
Er is ook 1 stem voor 'geen ondergoed' Maar draag je dan ook nooit een bh vraag ik me dan af? Ik ben misschien iets teveel visueel ingesteld, maar dan zie ik een mooie bh voor me, met dan niets eronder.. Toch een beetje vreemd gezicht, haha! Najah, laat eigenlijk ook maar, misschien beter...
Ik vraag me een beetje af wat leeftijd hiermee te maken heeft, maar ok! Ik heb gezegd onderbroek omdat ik dat op dit moment in mijn zwangerschap het lekkerst vind zitten. Normaal gesproken was het een beetje afhankelijk van de kleding die ik droeg, bij een strakke broek meestal een string en bij lagere broeken hipsters en onder spijkerbroeken dan weer meestal een boxer. Ik heb van alles in de kast dus!! Oh ja, ik ben 39 inmiddels maar draag nog niet van die giga-oma onderbroeken hoor! Gewone katoenen slips doen het nu het beste voor me, zitten beter, nemen meer vocht op en rollen niet op onder mijn buik.