strings ik zweer bij me stringetjes! en snachts meestal boxers van me vriend charmant vooral die bult van voor maar zitten zo lekker
Strings of boxers, hipsters vind ik wel leuk maar die snijden altijd en dan heb ik ineens dubbele billen en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Soms draag ik ook slipjes maar die zijn dan vaak wel van kant en doorzichtig. Ik ben gek op lingerie en vind het dan ook vreselijk dat ik straks een tijdje geen mooi ondergoed kan dragen. Ag ja, alles voor het goede doel.
Victoria Secret hipsters en die van sloggi invisible vind ik heerlijk zitten. En 's nachts graag een Björn borg boxertje. Goede kwaliteit overigens, sommige heb ik al jaren!
Hipsters, gewone onderbroeken en af en toe een string. Die hipsters van Sloggi zitten echt goed en zijn niet zichtbaar bij strakke broek. Draag ook het liefst katoen trouwens.
Same here. Jarenlang strings gedragen behalve s'nachts. Dan gewoon een onderbroek. Nu mijn buik echt in de weg begint te zitten moet ik er niet meer aan denken om een string te dragen Dus nu heerlijke hipsters van de Zeeman!
Hipsters of slips. En strings tijdens het sporten. Dan zit het iig. al tussen mijn kont, en hoeft die onderbroek er niet in te kruipen als ik sta te squatten, echt irritant is dat
Thuis vind ik het ideaal om in een losse broek en een boxer rond te lopen. Of een hipster. Wanneer ik weg ga hebben strings mijn voorkeur, omdat die minder opvallen bij strakke broeken of strakke rokken.