Hoi, Was wat op zoek naar speelgoed voor ons dochtertje. Toen kwam ik dit tegen: bol.com | Fisher-Price Tummy Wedge buikligtrainer,Mattel | Speelgoed Heeft iemand dit? Vind je kindje dit leuk? Of kan ik dit maar beter niet kopen...
Ik zou 'm sowieso niet gebruiken om te zitten. Ik heb hem niet gehad, gewoon liggen op de buik ging prima, en anders kan je altijd nog reeën handdoek als ondersteuning gebruiken.. Ook hier naast de box een speelkleed met bogen.
Ik zou het niet kopen. Ze adviseren om de baby ook op de buik te leggen vanwege spierontwikkeling. Met dit speeltje ligt de baby al hoger dus het effect van op de buik liggen en armen en nek sterker maken is weg. Volgens mij kan dit speeltje geen kwaad maar om te zeggen dat het een toegevoegde waarde heeft? Aan de andere kant als jij het een leuk speeltje vindt, waarom niet..
Dank u voor de reacties. Vandaag eens naar de babywinkel geweest en ben thuisgekomen met een speelkleed van tiny love. De gymini kick and play. Best duur, hopelijk vind ze het leuk!