Meiden, Wie kent er een leuk webadres waar je stoere peutertassen kan kopen? Kaan gaat in september naar de peuterspeelzaal en heeft dan een tasje nodig..Ben benieuwd..
Wij hebben een sammie van samsonite. Mooi maatje voor een peuter. Google maar eens of je die leuk vindt.
Wij ook de krokkodillentas een groot succes zowel bij zoonlief als alle klasgenoten en de juffen . Na 1 ochtend gaan wisten alle kindjes al dat Quinten de krokodillentas heeft.
De jongste heeft een tas in de vorm van een vliegtuig van room seven. Ik moet wel zeggen dat ik het voor hem veel lastiger vond iets leuks te vinden dan voor mijn dochter. Die van samsonite zijn ook leuk!
Wij hebben gewoon simpele rugzakjes voor beide kids. Vorige week hadden ze bij de Lidl rugzakjes van Superman in de aanbieding (5), helemaal prima!
Ik heb bij de Action een best leuke gekocht van een piraat (ziet er nog niet eens zo Action-achtig uit), kostte geen drol.
Wanneer was dat? Ik ben namelijk op zoek naar een "sporttas" (lees een goedkoop rugzakje voor de gymspullen).
Alweer een paar maanden geleden, weet niet of ze ze nog hebben. Dit was dan een rugzakje van dikkere stof. Ze hebben ook van die dunne gymtasjes daar met van die touwtjes erdoor van Cars enzo.
Wij hebben een rugzakje van simply colors, kun je dan zelf ontwerpen met zijn naam en een stoere afbeelding.
Zowel voor de oudste als de jongste (kreeg ik gratis) hebben we deze met hun naam op. Vind het in het echt nog mooier Emblem | Mini messenger bags | Bulbby.com
hier de haaien tas van captain sharky, kostte wel wat moeite nog een webwinkel te vinden die het nog verkochten aangezien het uit de collectie ging,..maar dat is nu pas 3 mnd geleden dus wie weet!
Het merk SkipHop heeft ook hele leuke. Mijn jongste heeft bijv deze: Skip Hop - Zoo Pack - Kinder rugzak - Zebra Fijne tassen, stevig en krijg altijd superleuke reacties
Ik ook. En het is een fijn tasje van stevige kwaliteit! Alles past er precies in. En zoon vindt hem heel cool Hij is ook lekker herkenbaar geworden.
Bij de zeeman hebben ze ook altijd peuter rugzakjes. Zijn wel een beetje standaard; prinsessen, Dora, Cars, Winnie the pooh etc. Maar ook niet duur. 5 geloof ik.
Krokodillen tas van Sammies (Samsonite). Zo leuk! Hij had een cars rugtas, maar die was binnen een half jaar kapot. En dan gebruikte hij hem nog niet eens zelf. Zaten alleen maar schone kleertjes in voor kdv.
Hier hebben ze een Sammy's en een van skiphop. Geen goedkope, maar wel erg leuke!! De Sammy's is van de oudste gaat al ruim 3 jaar mee (naar oa kdv) en ziet er nog super uit!