Ik gebruik altijd die van de hema of Etos eigen merk! werken prima! Zeker die van de Etos waterproef (Alleen zit die na het zwemmen wel onder m'n oog ....)
Ik gebruik alle kleuren van de regenboog... Nou ja, een beetje overdreven, maar ik heb donker blauw, ijsblauw, bruin, bronz, donkergrijs, zwart, zilver en goud. Ik gebruik het op mijn waterlijn, waar de wimpers zitten onderaan, zodat het opgevuld word. De bovenkant van mijn ogen, doe ik het net iets boven mijn wimpers. Mijn merk: KIKO Veel make-up voor weinig geld en goede kwaliteit. Helaas kan je het enkel maar in de Kiko-winkels kopen. Gelukkig is er eentje achter mijn deur
Ik heb nog nooit van de term waterlijn gehoord. Die onderste heb ik gevonden, maar waar zit aan de bovenkant dan je waterlijn? Ik doe oogpotlood trouwens onder mijn wimpers, het ziet er bij mij niet uit als ik het in de waterlijn doe. Dan lijken mijn ogen veel kleiner.
Hoe krijg je dat deftig onder je wimpers (onder je waterlijn dan?) ? Zonder een wiebelig lijntje te krijgen...
Veel oefenen Ik doe het echt al jaaaaren zo.. Soms wil het niet helemaal, dan pak ik een wattenstaafje en daar doe ik een klein beetje reinigingsmelk op.. Dan even onder het lijntje langs halen en tadaaa, dan heb je een mooie strakke lijn Maar dat is alleen op sommige dagen.
Oké... haha. Heb vroeger ooit een potlood gehad maar niet echt een idee waar ik die heb gelaten. Misschien even mee volgen dan voor een nieuwe, welke de handigste is!
Haha dat is ook persoonlijk Ik denk dat ik binnenkort ook weer overstap naar een kohlpotloodje ipv die ik nu heb.. In het begin vond ik het trouwens altijd moeilijk om mijn ogen 'gelijk' te krijgen met die lijn die jij bedoelt.. Je moet gewoon voor jezelf even uitvinden hoe 'ie het mooist zit Als je hem te ver naar beneden doet ziet het er namelijk ook niet zo mooi uit, hihi. Maar gewoon af en toe wat nieuws proberen joh, als het er niet uitziet heb je het er zo weer vanaf toch?
Ik gebruik al jaren die van de HEMA. Ik heb tussendoor allerlei andere merken getest, van goedkope huismerkjes tot dure merken. Toch vind ik die van de HEMA veel beter dan alle anderen (en lekker goedkoop).
Ik van L'Oréal en Etos. Die van L'Oréal heeft een leuke glitter dus dat is voor stappen enzo en die van Etos is gewoon normaal. Vind ze beide zeer prettig!
Ik doe eyeliner stiftje van essence onder mijn onder wimpers, met een wattenstaafje wat dunner maken en met een rimmel oogpotlood op het lijntje, blijft de hele dag zitten!
Ik gebruikte eerst die van Bourjois maar die blijft niet lang zitten en loopt erg uit. Heb vorige week deze van essence gekocht, heb het idee dat die wel beter blijft zitten.
Ik gebruik al lange tijd ook die van essence, en dan inderdaad op het 'waterlijntje'. Maar blijft ook niet uren zitten, moet altijd wel een keertje op de dag bijwerken.
Ik lees hier ook een aantal keren die van de hema, welke is dat dan? Gewoon een potlood wat je slijpt of een opdraai stiftje?