Als je zo'n topic opent dan vergeet je dat toch niet? Blijkbaar had ze de reacties niet verwacht... Ze had waarschijnlijk gehoopt dat iedereen enkel vertelde welk orgaan daar zit en niemand in zou gaan op het feit dat ze geen tijd heeft om naar de huisarts te gaan.....
Hmm, begin het zo langzaam ook raar te vinden. Zeker Adi is inderdaad niet het typje om zo'n topic te starten en vervolgens niet meer te laten horen hoe het met haar is. Hoop niet dat dit verhaal een vervelend staartje heeft gekregen voor haar.
Sorry meiden, ik was de topic idd vergeten. En ik weet dat het heel irritant is als mensen dat doen, vind ik ook altijd. Dus sorry en bedankt voor alle lieve reacties. En het klonk ook erg vreemd dat ik er geen tijd voor had, natuurlijk kan ik er tijd voor vinden, maar ik vroeg me af of iemand mijn klachten herkent. Uiteindelijk ben ik naar mijn ha gegaan, en zoals verwacht was dat totale tijdverspilling (en dat had ik ook wel verwacht). Ik heb daar hele 2min gezeten, en hij heeft vanaf afstand bedacht dat het een verrekte spier is. Dat geloof ik niet, dus als het niet beter ga binnenkort ga ik telefonisch vragen of ik bloed kan prikken.
Ben nu nog alle reacties aan het lezen, wat veel!! Ik was echt vergeten dat ik de hele vraag gesteld had, hoe stom!
Jeetje, je 'huisarts=tijdverspilling-gevoel' is dus nog meer aangewakkerd... Jammer. Maar ik hoop dat hij toch gelijk heeft, want dat zou betekenen dat het ook vanzelf weer minder wordt, zonder dat je er iets voor hoeft te doen of laten.
Je hebt maar 1 lijf.. en de huisarts is er niet voor niets. M'n man wilde ook niet naar de huisarts voor zn klachten, bleek dat hij meerdere maagzweren heeft. *afgelopen woensdag EINDELIJK een onderzoek in het ziekenhuis gehad* Die was ook altijd van 'ah gaat wel weer over hoor' Eerste aanval was in januari, 2e in juli en toen ging ik er flink achteraan bij hem. Dus ga gewoon naar de huisarts.. Doe jezelf een plezier want leven met pijn is geen pretje! Zeker niet als het waarschijnlijk gewoon verholpen kan worden.