...en bedankt...

Discussie in 'De lounge' gestart door Wilma, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Morgen even naar huis om de post te bekijken en wat dingen te regelen voor mijn bedrijfje en voor als de jongens weer naar school moeten.

Nou zitten we op het moment wat krap na wat tegenslagen en heeft hij nog steeds geen werk kunnen vinden. En ondanks dat alles heeft mn man weer eens teveel geld uitgegeven aan boodschappen en moet er nog een nieuwe fiets komen voor de oudste zodat hij volgend jaar weer naar school kan.
    Ik probeer aan dit soort dingen savonds niet al teveel te denken want dan blijf ik door malen en piekeren en dan slaap ik niet meer.

Liggen we net in bed zegt mn man doodleuk..."goh ik ben benieuwt wat voor rekeningen er weer op ons liggen te wachten..."

Heb toch even kunnen slapen volgens mij.
    Maar het is nu 5 uur en ik zit hier al weer n uurtje opgegeten te worden door de muggen etc.
    WAAROM kan hij nou nooit eens OOK op het geld letten? En WAAROM moet hij in godsnaam zoiets zeggen net voor we gaan slapen!!! :x
    Hij ligt nu lekker te ronken en ik zit hier weer kippig te zijn met mn bril op (normaal lenzen en die zijn nieuwer en dus sterker dan mn brilleke)
    BAH! :(

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    He bah wat rot,, mischien lullig maar als ik jou was schopte ik hem ook uit bed;)

3. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Nou, hier precies zo hoor! Na zo'n opmerking mag hij lekker mee-lijden...

Sterkte! Kan me voorstellen dat je niet kan slapen in jouw situatie; zou ik ook hebben, vrees ik.

4. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Wat flauw van je man!
    Maar zoals de andere meiden hier ook zeggen; Ik had hem niet lekker door laten slapen!
    Laat hem maar met je meedenken hoe je nu alles weer moet regelen met de financiën! Slapen kan altijd nog! ;)

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Neu laat hem lekker slapen en dan mag ik straks de luiwammes uithangen omdat ik vannacht niet geslapen heb door hem ;)
    Ben nog steeds wakker en maar aan t werk gegaan...het is tenslotte maandag morgen... *gaap*
    Beetje type 'o' negative erbij.... (Peter alweer meer als n jaar dood...tjee gaat dat snel!).... mokkie koffie erbij....de klap komt om een uurtje of 3 wel ofzo ;)
    Net nog geinig interview gezien tussen Bruce Dickins (Iron Maiden) en Jeremy Clarkson (topgear)
    smorgens ziet alles er altijd beter uit als snachts gek genoeg....dat gepieker ben ik nu wel kwijt.
    Maarja om nu nog mn nest in te duiken....
    Kom wel even lekker aan mezelf toe zo! Dat gebeurt ook niet zo HEEL vaak meer met 2 tieners en een uk van bijna 3!

6. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Jammer dat je niet geslapen hebt maar waarom hem hiervoor wakker maken, gewoon zeggen dat je dit soort opmerkingen niet voor het slapen wil hebben...verder kan je 's nachts toch niks aan je financiën veranderen.

Ik ben ook een piekeraar en slaap heel slecht en m'n vriend slaapt onder alle omstandigheden heerlijk maar ben daar eerder jaloers op dan boos...

Rustig aan!

7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Kan hij niet de overbodige boodschappen terugbrengen en geld terugvragen (uiteraard alleen met de niet-verse producten)?

8. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Erg vervelende situatie voor overdag en voor je nachtrust, maar wat bedoel je met morgen naar huis? Waar ben je nu dan?

9. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Je kan hem voortaan ook contant geld meegeven om boodschappen te doen. Dan kan hij dat opmaken en ook niet teveel uitgeven:).

Sterkte verder met de hele situatie, hoop dat hij snel werk vindt!!

Deel Deze Pagina