Hallo hier allemaal. Ik zit met een dillematje. Xander heeft een koemelk eiwit allergie en heeft hiervoor veel in het zh gelegen, na veel klote hebben we het voor elkaar gekregen om xander om de 4 uur te voeden hier voor was dat om de 2 en een half a 3 uur. Nu zijn we met bij voeden begonnen maar ik vindt in dit schema smiddags de voedingen te dicht op elkaar zitten en wil dit graag war gaan reken maar ja wat is nou wijsheid. Ze schema is nu: 6:00 papfles 200ml+nutrix 10:00 groot fruitpotje 12:00 broodje (korstje en een beetje brood) + flesje van 100ml 14:00 fles van 200ml+1schepje nutrix om het wat dikker te maken (xander reageerd heel heftig op nutriton dus met overleg van de dietist mogen wij nutrix gebruiken) 18:00 groot groenten potje 22:00 papfles van 230 + nutrix. Ik wil de voedingen van 12:00 en 14:00 verder uit elkaar hebben maar weet niet goed hoe laat ik het nou zou moeten zetten. Hebben jullie hier tips voor of kunnen meiden met kindjes van de zelfde leeftijd hun rooster hier plaatsen? Alvast bedankt groetjes miranda
Mijn schema is bijna hetzelfde, alleen doe ik de middagfles later. Ik wil dit nog wel veranderen, maar nu is het nog; 7:00 pap 11:30 fruit 12:30 broterham met 120 cc sap 15:00 180+6 17:00 avondeten + 2 el yoghurt 19:00 180+6 Mijn dochter wil haar eten gewoon op deze tijden hebben, dus ik zou het niet echt kunnen veranderen, wil alleen de fles van 15:00 afbouwen en vervangen door sap met een tussendoortje...
Ik zou de fles van 14.00 uur laten vervallen en in plaats daarvan zou ik een koekje of rijstwafeltje geven met wat sap.
hij mag geen rijstenwafels en het koekje gaan we van de week voor het eerst geven, maar als hij die lekker vindt en er niet op reageerd kan ik dat wel gaan doen misschien.
Wij gaven die middagfles zo rond de 15-16 uur. Beetje afhankelijk van zijn slaapjes. Met 7,5 maand hebben we die fles eruitgedaan en vervangen door sap+koekje