Twee weken regen op Ameland...

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by botervliegje, Aug 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    1,732
    72
    48
    Ik weet het weer te presteren om, weertechnisch, op een ongunstige tijd een vakantie te plannen. .. :( Maar, kop op, we hebben twee weken vrij, peuter en dreumes mee, wat gaan we doen op Ameland in de regen, wind en kou in augustus?
    Heb stiekem wel een beetje hoop dat we toch nog in zee kunnen zwemmen, maar dan moeten de voorspellingen wel drastisch anders worden...

2. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,068
    2,203
    113
    Brabant
    Geen idee. Maar wij gaan nu ook twee weken weg.. Kamperen.
    Dus we zijn lotgenoten

3. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Wij zaten op Schiermonnikoog met voorspellingen van regen en hebben een hele week zon gehad. Ik kom al 34jr op Schier en wat ik heb geleerd is dat de weersvoorspellingen vaak gedaan worden obv het dichtstbijzijnde meetstation op de wal. En dat gaat vaak niet op voor de eilanden.
    Mocht je toch regen hebben.. Op Schier worden activiteiten georganiseerd in het bezoekerscentrum. Daar zit vast wat leuks tussen.

4. botervliegje

Dec 30, 2007
    1,732
    72
    48
    Nou, Talia, eerste volle dag hier viel mee! Al helemaal vakantiegevoel. Op slechte dagen gaan we gewoon naar het zwembad :D. Slapen jullie in een tent of in een chalet?

Hilly: thanks, that's the spirit :). Denk ook wel dat je gelijk hebt. Van harte trouwens met je zwangerschap! Volgend jaar met baby naar Schier! :D

5. mamameer

mamameer VIP lid

Jan 21, 2014
    8,178
    4,489
    113
    op de wadden eilanden waaien buien vaak snel weer over heb ik meestal meegemaakt! fijne vakantie, botervliegje, en hopelijk krijg je wat meer mooi weer!

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Wij zijn afgelopen week geweest en de inwoners vertelde ons dat het al twee maanden niet goed.had geregend alleen maar miezerige.bultjes s nachts maar dat zal je vast wel gezien hebben aan de droogte ;)
    Wij hebben alleen maar zon gehad afgelopen week terwijl er in andere delen in nl regelmatig regen viel...
    Dus het kan meevallen

7. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,068
    2,203
    113
    Brabant
    Wij zijn vandaag gekomen. Paar druppeltjes gehad. Bij jullie?

8. botervliegje

Dec 30, 2007
    1,732
    72
    48
    Zelfde :p. Bevalt het jullie?

Kleintje, idd veel uitgedroogd gras. Maar blijft prachtig eiland!

Share This Page