Gucci Rush! Ik word nu trouwens wel erg nieuwsgierig naar die flowerbomb... word erg vaak genoemd. Wat voor soort luchtje is dat?
Leuk topic Eerst had ik vaak Bruno Banani, maar ik ben de laatste tijd een beetje laks met mijn parfum... Ik weet niet eens hoe degene die ik nu heb heet. Iets met jasmin geloof ik. Maar heeft iemand nog lekkere parfum tips? Ik hou op zich wel van zoet, maar mijn vriend vindt die sterke geuren echt verschrikkelijk... Als er een vrouw langskomt met sterke parfum en make-up, moet hij er áltijd wat van zeggen. Tegen mij dan, niet tegen die vrouw Dus iemand tips voor een lichte, maar toch wel zoete fleurige parfum?
Hij is een beetje zoetig, en licht zwaar. Maar niet zo in your face. Anders een keer in de parfumerie opspuiten. Dan weet je hoe hij op je huid ruikt.
Hmmmm ik ben benieuwd! Nu hebben wij hier niet een parfumerie helaas en kom niet vaak in de stad verderop waar wel 1 zit... maar ga het zeker onthouden en testen wanneer ik er wel ben Ook benieuwd naar de black opium... de gewone opium vind ik ook heerlijk (voor uitgaan, voor overdag wat te zwaar)
Altijd Coco mademoisselle en verder nu Hugo boss ma vie, Dior en Versace en nog een Sun lollipop edition en een davidoff cool water
Ik vind het een truttig luchtje haha. Maar misschien omdat mijn moeder het al jaren draagt. Ik heb bonbon van Viktor en Rolf. Heerlijk luchtje, maar na een half uur al niet meer te ruiken helaas. En dat vind ik echt zonde van een geurtje van 90 euro.
Coach! Die is heerlijk fruitig bloemig zoet. Ik vind hem heerlijk. Ook Chanel chance is favoriet van mij. Ik heb ook nog; Viktor en Rolf bonbon Chloe love Chanel Coco mademoiselle Dior poison girl
Hier staat al een hoop tussen.... heb ik morgen wat te doen in de parfum winkel Lekker rustig een luchtje uitzoeken als de meiden bij opa en oma zijn. Met hun nooit op mijn gemak met al die glazen flesjes......
J'adore van Dior. Ik zou het wel op je hand of zo spuiten en niet op zo'n papiertje. Dan weet je ook hoe het geurtje reageert op je huid.