Die van mij is 9 en heeft ook haar eigen! Ze mag die van mij niet aanraken, en dat doet ze ook niet. Die andere is bijna 3 en krijgt gewoon af en toe een beetje van haar zus!
Oh Oh! Nee bij mij blijft ie echt lang eigenlijk. Ik ruik hem zelfs best goed. Spray ook altijd beetje op Mn kleding bij mijn nek daar. Misschien ruik je hem zelf niet meer? Maar andere wel?
Ik heb fatale pink van agent provocateur. Vind het geen geweldig geurtje en blijft ook maar kort hangen, maar ik heb hem van mijn dochter gekregen dus ik spuit het elke dag trouw op tot ie op is
Op nummer 1 (deze heb ik standaard in huis) Coco mademoiselle van chanel Soms wissel ik af met de volgende geuren J'adore van dior Si van Armani Tresor in love van lancome
Is die niet heel erg zoet? Mijn udste heeft ook wel eens kinder parfum gehad maar daar ging je echt van over je nek. De geur die ik van mijn dochter heb gekregen vind ik op haar ook echt niet lekker ruiken
Hier heb ik vandaag Fleur de parfum van dior gekocht. Erg lekker parfum, beetje bloemig maar niet te zoet. Ben heel veel lekkers tegen gekomen maar eerst 1 en later nog een keertje. Kerst komt er ook weer aan tenslotte Dochters vonden hem beide ook erg lekker dus voorlopig maar hoog weg zetten
Vorige week gekocht: Bronze Godess - Estee Lauder Wat een heerlijke geur, kreeg meteen een compliment. Verder: Armani Code cashmere Angel - Thierry Mugler Ik hou van zware, sexy geuren