Welk park center parcs?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Marieke1983, 1 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Wij gaan binnenkort een midweekje met de kinderen naar centerparcs. Ik zat te denken aan heijderbos, de jungle dome lijkt me wel leuk en het is niet te ver rijden voor ons vanaf eindhoven.
    Nu lees ik echter ook veel negatieve verhalen over het park.

Wel park zouden jullie aanraden voor een gezin met twee jonge kinderen, niet te ver rijden van Eindhoven? Geen Drenthe dus ;)

En past een kinderbedje in 1 van de slaapkamers erbij? Of zullen we maar met drie slaapkamers boeken?

2. gemma87

gemma87 Actief lid

14 mrt 2011
    371
    2
    18
    ik ben in de kempervennen geweest was wel een 2 pers huisje toentertijd.
    was een leuk park nette huisjes en een leuk zwembad restaurants waren goed verzorgd en erg gezellig.
    vorig jaar in t meerdal geweest in een 4 pers huisje met dochter en daar paste makkelijk een kinderbedje in de 2 de slaapkamer.'
    echter het park vonden wij niet je van je het huisjes waren vrij gedateerd en zwembad vrij klein en onoverzichtelijk.
    di jaar willen we naar de huttenheugte gaan eind november pas maar toch.
    huisjes schijnen net gereoveerd te zijn en een mooi zwembad voor mijn dochter.
    daarnaast zijn de premium huisjes,welke wij willen gaan huren,5 pers en hebben we dus 3 slaapkamers ideaal gezien ik dan 2 kids heb 1 van 16 mnd en 1 van ong. 2 mnd.

oh zie nu pas dat je niet tever uit je omgeving wil sorry dan heb je niet veel aan mijn reactie...

gr gemma

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.809
    19.067
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij hebben goede ervaringen in Park Meerdal. Wij hadden een vier persoons kinderhuisje (met twee slaapkamers.) In de kinderkamer stond een stapelbed. Daar paste wel een campingbedje voor. Maar dan blokkeer je het stapelbed wel een beetje. Ik denk dat een kind nog wel in het onderste bed kan kruipen. Maar zelf je kind er inleggen en nog even ernaast zitten om een verhaaltje voor te lezen ofzo, wordt lastig.

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik vond heiderbos geweldig!! is te vergelijken met kempervennen een top park van centerparcs. ook erg leuk met kindjes je hebt er van alles voor. Zwembad is ook erg leuk

Vossemeren in belgie schijnt ook leuk te zijn

5. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heyderbos en Kempervennen vond ik juist heel goed.
    Meerdal was ook wel ok.

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Dank jullie! Kempervennen vind ik de wildwaterbaan niet zo leuk, dus ik denk dat we toch gewoon naar heiderbos gaan dus :)

7. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik vond het Heijderbos ook erg leuk! Wij zijn er geweest toen ik hoogzwanger was van de jongste (nu 2,5 jaar geleden) en hebben een superweek gehad. Er is een erg leuk peuterspeelbad, een overzichtelijk zwembad en een leuke glijbaan.

8. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Wij zijn in april een weekje in Heijderbos geweest en ik vond het hartstikke leuk. Mooi park, alles goed verzorgd, erg mooi zwembad met een groot baby- en peuterbad, en vooral de Jungle Dome is inderdaad erg leuk. Verder is het personeel erg vriendelijk en zijn er ook in de omgeving wel wat leuke dingen te dien, zoals zoo parc overloon.

Een babybedje past (net) in de slaapkamers.

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Wij zijn in januari in heijderbos geweest. Wonen er zelf tien minuutjes vanaf. Hadden een 6 persoonshuisje en genoeg ruimte voor twee campingbedjes in onze kamer. Ook in de andere kamer genoeg ruimte voor. Campingbedjes. De vier persoonshuisjes hebben ook genoeg campingbedjesruimte.

Zwembad is superleuk! Veel overzichtelijker dan Meerdal waar ik in september ben geweest. Jungledome is ook superleuk.

Mocht je je op het park vervelen of je wilt een keer een dagje wat anders. In overloon heb je het ''zoo park''. Das een mooie kleinschalige dierentuin maar zeker net zo leuk als een grote dierentuin.

Als het slecht weer is kun je naar DippieDoe in Cuijk. Dat is een binnenspeeltuin. Ongeveer tien minuutjes rijden van Heijderbos.

Wij gaan in juni naar Kempervennen en in november weer naar Heijderbos.

Deel Deze Pagina