wij willen heel graag van de zomer naar center parcs met onze kinderen. alleen twijfelen we naar welk park. welk park is jullie goed bevallen met kleine kindjes? onze kinderen zijn dan 2 en 3 jaar oud.
Mijn zoontje zegt die van kabouter plop en bumba (huttenheugte). Gaan we toevallig over twee weken weer naar toe. Maar zelf vond ik het Heijderbos ook erg mooi.
heiderbos vorige week geweest, maar is niet ons park.. huttenheugte is hier tot nu toe het beste bevallen...
Huttenheugte... Maar wij gaan hier dan ook regelmatig even zwemmen of wat drinken. (Wonen om de hoek)
wij vonden meerdal heel leuk (hebben veel parken gezien) Omdat daar in de plaza een soort mini indoor speeltoestel staat. (alla ballorig, monkey town etc). Wij gingen dus lekker een borreltje drinken met wat hapjes, en de jongens waren heerlijk aan het spelen daar! perfect!!!
Poeh.. heb alle parken wel gehad volgens mij.. Mijn top 3 zou toch zijn - Huttenheugte - Heijderbos - Meerdal Wij gaan over 2 weekjes een weekendje naar Huttenheugte. Voor het eerst met Mees, hij is dan 16 maanden