Mijn vriend is helemaal weg van Scheveningen, heeft het er altijd over ( vroeger is hij daar heel vaak geweest met zn vader en opa ) dat ie daar 'n keer heen wil met het hele gezin alleen door omstandigheden komt het er eigelijk nooit echt van. Nu wil ik hem samen met de kinderen verrassen voor dit weekend en ben dus haastig opzoek naar een leuk bungalow/chaletpark waar we ons goed kunnen vermaken, leuk zwembad, goede ligging.. etc. Heeft iemand suggesties? Ik heb het op zijn werk al kunnen regelen achter zijn rug om haha..
Vakantiepark Den Haag - Nautisch Centrum Scheveningen :: Roompot Vakanties geen bungalow maar wel in scheveningen aan de pier en krijgt goede beoordelingen.
Duinrell is ook leuk!! Want daar stonden hun vroeger altijd op de camping! Het park is dicht denk ik he, dus alleen t zwembad is open? En zitten we dan ook dicht bij Schevingen het strand enzo?
Vanaf duinrel zit je met de auto met ong 15 min op scheveningen. Vanaf kijkduin ook ong 15 min. Zwembad op duinrel is nog open Veel plezier! Als je niks kan vinden mag je ook hier slapen haha..
Je hebt kijkduinpark... Maar zou daar niet teveel van verwachten. De locatie is wel heel fijn, lopend door de duinen richting scheveningen, is wel een aardige wandeling. Duinrel is een stuk leuker, camping of de huisjes, maar dan zou ik wel wachten tot duinrell ook open is. Je hebt trouwens ook heel veel betaalbare bed en breakfast huizen in de omgeving. In Den Haag zelf zijn genoeg betaalbare hotelletjes te krijgen en met de tram ben je zo in scheveningen..
Ik zeg ook Kijkduin. Wij zijn er vorige week geweest. Het park zelf moet je niet te veel van verwachten, maar er is genoeg te doen in de omgeving. Scheveningen, madurodam, evt de musical Wicked, Sealife, je hebt er MegaStores in de buurt, zit een indoor speeltuin bij voor de kids.... wij hebben ons prima vermaakt. Al hebben we het zwembad niet bezocht...we waren veel te druk met andere dingen.