welk roompotpark??

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Jewel22, 21 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoi hoi!

ik ben op zoek naar een leuk roompotpark voor in de zomer! ongeveer 2 weken met 4 kids en 2 volwassenen!

wie heeft er leuke ervaringen?; bring it on!!:)

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

:D Ik vond Hof van Domburg leuk! Strand is dichtbij; tropisch zwemparadijs en kuuroord; leuke fijne grote goed-onderhouden huisjes erbij... Leuk binnenplaatsje met volop speelgelegenheid voor de kinderen én een Koos Konijn.

Wellicht is elk park zo; maar meer ervaring heb ik niet. Haha. De snackbar daar is overigens wel vet verschrikkelijk en vies! Maar daarentegen is Domburg wel een gezellig stadje!

3. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

De Banjaard in Zeeland! Mooie huisjes aan gezellige straatjes met bomen. Super aangelegd.

Zo leuk gehad dat we nog een weekend hadden verlengd. Lekker dicht bij het mooie brede strand en een mooi park verder. Wel een beetje een klein zwembad en beperkt open maar wij waren gewoon veel bij zee.

Neeltje Jans etc in de buurt. Ook Middelburg en Veere bezocht.

Groetjes, Charlie

4. eline20

eline20 Niet meer actief

Ik vond vroeger Hof Domburg het leukste park het is al wel een aantal jaren geleden dus wellicht is er het één en ander veranderd.

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hof van Domburg of kustpark Texel

6. Summer sun

Summer sun Bekend lid

14 dec 2013
    570
    1
    0
    Ik vind zelf het beachresort in zeeland leuk en de Weerterbergen. Texel moet ook leuk zijn heb ik gehoord

7. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Roompot Beach Resort, Hof Domburg of Weerterbergen. Allemaal erg goed bevallen. Wij gaan in mei naar De Banjaard, lijkt me ook erg leuk!

8. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Oja, Texel is ook geweldig leuk.

9. meelezer

meelezer Niet meer actief

De Banjaard!! Erg mooi en vlak bij het strand.
    Wij willen dit jaar Weerterbergen uitproberen.

10. Tese

Tese Niet meer actief

Weerterbergen is erg leuk. Zoveel te doen voor de kids met goed en slecht weer! Wij komen er al jaren.

Deel Deze Pagina