Ik vraag even jullie hulp voor een vriendin van mij. Zij en haar man hebben 3 kinderen, een van 7 en een tweeling van 3. Elk jaar geeft het weer een hoop gedoe om een vakantie te boeken, omdat veel hotels en complexen maar 2 kinderen bij 2 volwassenen rekenen. Maar er zijn toch zat grotere gezinnen, die gaan toch ook op vakantie? Dus..hebben jullie tips? Ze zoeken een hotel of appartement, met veel faciliteiten, in bij voorkeur Griekenland of iets dergelijks. In de Meivakantie. Budget weet ik niet, maar is niet heel krap, ze zijn wat gewend Bij voorkeur iets met 3 slaapkamers, zodat zij zelf, de oudste en de tweeling een aparte slaapplek hebben. Eventueel kan de oudste bij hun op de kamer en de tweeling apart. Iemand tips voor reisbureaus of websites waar ze terecht kan. Het reisbureau hier zegt gewoon 'nee sorry mevrouw, dat lukt niet'. Erg irritant dus.
bij corendon kan je de gezinssituatie invullen en krijg je volgens mij alleen maar opties te zien waar je wel in past.
Turkije ramada hotel 5 sterren in lara, mooi hotel, kind vriendelijk leuke glijbanen en leuk peuterbad voor de kinderen tot een jaar 6/7 Gezinskamer is 2 slaapkamers en een ruime " woon" kamer Leuke animatie strand dicht bij heerlijk strand, lekker eten, speeltuin zowel hotel als strand. Hebben wij met drie kids gedaan van 5 3,5 en 7 maanden
Grappig, die had ik vorig jaar voor onszelf geboekt, maar ivm sterfgeval in de familie helaas moeten annuleren Ze willen niet naar Turkije overigens, weet niet waarom. Liefst echt Griekenland, eventueel Italië of Spaanse eilanden.
Hmm dan kan ik niet helpen haha, wij gaan altijd naar Frankrijk op een camping of Turkije all in 5 sterren verder komen we nergens Tot ooit op een dag we de jongste groot genoeg vinden voor een lange verre reis en dan gaan we naar Australië ofzo tot die tijd beperken we het tot Turkije en Frankrijk
Even gegoogeld, Marina Parc (Aparthotel) SPLASHWORLD - Balearen - Arke Wel prijzig, maar zit we leuk uit voor kinderen, de familie kamer heeft 3 slaapkamers, maar het is alleen vliegen en slapen en dus eten en drinken zelf nog kopen dus dure vakantie ben ik bang
Wij zijn eind september naar dat Ramada resort geweest maar vond het echt een bagger hotel!! Wij hadden die familiekamer, aan de zwembadzicht en iedere avond echt veel geluidsoverlast van de entertainment. En dan zijn wij echt wel wat gewend, maar iedere avond werd onze dochter opnieuw wakker van die herrie. De kamer zelf was prettig, op het feit dat de airco na 2 dagen kapot was en niet te repareren viel binnen onze vakantie. Alle kamers vol. Zwembadwater was steenkoud en op het buffet alleen vis en kip/kalkoen, maar super weinig vlees gezien de hele week. De kidsclub had amper speelgoed binnen staan! Ik heb betere hotels gehad in ieder geval!
Daarnaast zit het family club lara, hier zijn we ook eens geweest, dat hoort bij elkaar, daar is wel veel speelgoed bij de kids club, leuke animatie de hele dag doen ze wel wat en geen disco daarvoor moet je indd naar het ramada, Eten is niet geweldig nee, maar elke dag wel aardappel puree gepofte aardappel of schijfjes, verse groenten spaghetti doner vlees en kip Ik heb over beide hotels niets te klagen, over de hammam die erin zit dan weer wel die is echt bagger maar het hotel zelf niet