Wij zijn enkel naar Vossemeren en Kempervennen geweest (wel jaren geleden) en vonden Kempervennen het leukst, maar weet niet hoe dat nu is natuurlijk. Erperheide was ook leuk.
Wij zijn nu 2 weken terug van een midweekje Kempervennen. Was erg leuk! Veel natuur, Eindhoven in de buurt, gratis babyvoeding in het park(restaurants), heerlijk baby/peuterbad enz. Andere parken ken ik niet.
Oh een 2pers cottage is niet groot genoeg! Wij hadden dat en dochter heeft tussen ons in moeten slapen. Om het bed heen is er geen ruimte voor een campingbedje.
Zeker weten kempervennen. Wij zijn hier al eens geweest (ook huttenheugte, eemhof en heijderbos) en gaan dit jaar weer terug naar kempervennen.
Ik kan niet kiezen tussen Kempervennen of Heijderbos. Vind ze alle 2 de meest leuke parken van allemaal!
Als ze allebei even leuk zijn, dan is voor ons de Kemervennen qua afstand het interessants, Heijderbos is verder. Bedankt!
Erperheide staat bij mij op 1 met kleine kids. Leukste zwembad en ook een soort extra warm lagune bad. Heijderbos ook erg mooi, jungle dome is prachtig! Meerdal ook erg mooi, market dome erg groot en mooi met papegaaien. Kempervennen mooi groen park, huisjes was dramatisch klein. 6 persoons maar kon nergens de kinderwagen kwijt, stond vaak in de wc... Vossemeren zijn we nog niet geweest en Eemhof is in september aan de beurt
Ik ben vroeger eens naar Meerdal geweest, maar toen stelde het niet veel voor, vandaar dat het niet op mijn lijstje staat. Maar blijkbaar is het veel veranderd, zal eens kijken.
Wij vonden het Heijderbos niet zo. Heel veel mensen gepropt in een toch wel voor Centerparcs begrippen klein zwembad. En wij hebben ons erg gestoord aan het niet autovrij zijn van een autovrij park. Echt constant auto's (meestal hele dure heel opvallend) moest steeds mijn zoon blijven waarschuwen voor de auto's zeer irritant. Mijn keuze zou gaan naar de Kempervennen.
dat had ik met de hutteheugte! was echt vreselijk, mijn zoontje kon net lopen en je moest zo oppassen voor de auto's, ik kom daar niet meer terug!