Ervaringen Roompot de Katjeskelder

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Ingrid77, 13 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi Allemaal,

Wij gaan over 3 weken een weekje naar de Katjeskelder van Roompot.

En ik ben wel benieuwd of er hier mensen zijn die er (onlangs) nog geweest zijn.

Ik zag dat er wel een oud topic was, maar die is al van enige tijd geleden, en al gesloten. En ik ben wel benieuwd naar de redelijk recente ervaringen. :D

2. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ik ben gisteren terug gekomen ervan. het huisje 6KD waar wij zaten was erg fijn. maar ons zie je niet meer terug. waarom entertainment vond ik een aanfluiting. (wij zijn landal gewend) restaurant en snackbar was reuze traag. knutselen was heel duur voor wat je kreeg. moet je een kaart kopen 11,25 voor 10 konijntjes maar in die week kregen wij ze niet eens op als we 4 konijntjes hebben gebruikt is het veel. Zwembad is daarentegen wel leuk. niet heel groot, maar wel leuk genoeg voor jouw knul.

nee ons zie je überhaupt niet meer bij roompot terug. voor datzelfde geld zit ik liever bij landal

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Geen ervaring met het park maar in de buurt ligt de Warande, een mooi,groot en leuk openlucht zwembad met veel faciliteiten!

4. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    volgens mij is het niet zo heel denderend wat ik vaak hoor. gore huisjes ook. woon er vlakbij

5. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Wij zijn nog geen 3 maanden geleden geweest.
    Waren met 8 volwassenen en 6 kinderen.
    Was prima. Hadden een huisje met bubbelbad, bad, douche en zo'n speciale douche.

Beviel prima. Huisje was groot en schoon. Vaatwasser deed het wat minder goed maar ach. We hadden alleen geen kussen voor de stoelen? Hebben niet op de entertainment gelet aangezien we er maar een weekend waren en genoeg samen deden.

6. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    leuk park. Huisjes zijn wel wat ouder en niet heel bijzonder. Zwembad is niet hele groot, maar voor de kids prima. leuke speeltuin erbij en net buiten het park een goed en niet duur onbeperkt eten/ drinken restaurant. patat op park valt wat tegen. Ook zit er een super pannekoekenhuis om 10 minuten rijden van het park.
    Restaurant - Hèt Pannekoeckershuys

7. gabie78

gabie78 Actief lid

22 aug 2011
    134
    0
    16
    Wij zijn half mei een midweek geweest. We hebben een 6 persoons kinderhuisje. Dan zit je met meerdere huisjes op een groter terrein met speeltoestellen met een hek eromheen.

Wij hadden die week niet zulk mooi weer en zaten wat vaker binnen. Dan is het huisje niet erg groot en ook best donker. De huisjes staan tussen de bossen en dat neemt natuurlijk ook al zonlicht weg.
    De grootste slaapkamer (voor een kind) is erg leuk met grote stapelblokken, poppenkast, houtenblokken en tv. Ook was er in de badkamer een speciale kinder wc en wastafel.
    Het entertainment vond ik zelf wel oke. We hebben er koekjes gebakken en dat kon je los betalen.
    Het indoorspeeldeel is ook wel leuk, maar wel aan vervanging toe.... Daar kun je ook wel zien dat het wat ouder is.
    Het zwembad is leuk voor kleine kinderen (tot een jaar of 6 denk ik)
    We zouden opzich voor een leuke aanbieding nog wel een keer terug gaan, maar dan max. een midweek.

Er zit trouwens ook een leuke kinderboerderij in de buurt.
    Mocht je nog vragen hebben, pb me dan maar even :)

Deel Deze Pagina