Welke bungalowpark waddeneilanden of ander gedeelte kust??

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Sannebc, 24 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Begin september ben ik uitgerekend. Omdat ik tijdens de vorige zwangerschappen heel erg last heb gehad van ernstige BI durf ik het nog niet aan om een vakantie te gaan boeken voor augustus.
    Het liefste wacht ik tot half/eind juli en boek dan iets last minute.

We zijn op zoek naar een bungalowpark, op fiets/loopafstand van de zee.
    Niet al te groot, maar wel met wat extra voorzieningen, zoals speeltuintjes/kinderboerderij etc.

Als het erg warm weer lijkt te worden wil ik liever naar de Waddeneilanden omdat het daar vaak wat minder warm is/voelt.
    Mijn man is wat huiverig voor de waddeneilanden omdat hij denkt dat je er zo uitgekeken bent, is dat ook zo?
    Welk eiland biedt het meeste qua uitstapjes/dorpjes/marktjes ed?
    Zou er last minute nog wel wat te boeken zijn daar?

Ben benieuwd naar jullie reacties, ik ben niet zo thuis in vakanties in eigen land. Wij gaan altijd kamperen in Frankrijk of Italië, vandaar...

2. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hier in zeeland zitten een paar roompot en landal parken! Bijna allemaal aan zee!!!

3. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Ik woon in de noordkop en hier heb je bijvoorbeeld in Julianadorp een landal greenparks zitten. En dan kan je bijvoorbeeld een uitstapje maken met de boot naar texel voor een dagje. De texelse boot is 10 minuutjes rijden vanaf julianadorp en vertrekt in den helder. Ook heb je vanaf 26 juni elke dinsdag ''juttersmarkt'' in den helder. Allemaal kraampjes en markt door de hele stad heen. En een dagje Alkmaar, Schagen enz. Er zijn hier in de zomer (en nu ook al) veel duitsers en je hebt ook een kustplaatsje Callantsoog, ook gezellig. Wij wonen daar dichtbij, maar als we er in de zomer wel eens even heen gaan wanen we ons altijd echt een beetje op vakantie hihi.
    Oja, en qua weer is het hier altijd wat koeler omdat je direct aan de zee zit. Vond ik tijdens mijn zwangerschappen ook erg fijn:D.
    Trouwens, langs de kust hier van den helder en dan naar beneden, heb je meer campings, appartementen en bungalowparken zitten. Of misschien kan je op een camping een chaletje of stacaravan huren ofzo. Ik vind de duinen hier erg mooi moet ik zeggen, heel breed met mooie fietspaden en stranden waar je nog niet hutje mutje ligt....

Deel Deze Pagina